Dobrý den, všem. Už několik let řeším závadu na motoru, která se zdá nemožná. Diagnostika hlásí závadu vstřikování u 3 válce, jenže i po výměně je během pár měsíců problém zpět. V zimě se nedá vůbec nastartovat. Nedávno se mi sám od sebe vypl motor a zůstala jsem trčet na vozovce. Máme podezření zda se nejedná o řídící jednotku, ale nejsme si tím jistí. Nemáte prosím s tímto někdo zkušenost? Typ vozu: Škoda Octavia II, 1,9 TDI, 77kw
A za těch "několik let" to servis nebyl schopen zjiistit?
To už bych asi tedy koupil nové auto, než to dalších několik let řešit. .
monikarulfova
Bohužel se to nepodařilo. Já jsem toto auto dostala jakožto dar a už ho potřebuji jen provizorně než seženu nové, ale ráda bych zjistila kde je problém.
Není to pravda. záleží na stavu motoru-pokud je v dobré kondici chytne dobře, ne-li pak samozřejmě máte pravdu=platí Vaše atvrzení a tazatelky sdělení
Jen tam mimo na 1,6HDi90 jsem ještě za asi 3 roky (zimy) neviděl ani v -15° žhavit - sedne se a otočí klíč a hned točí a chytá nahned! Namontáno téměř 300 000km
olinl
diesel-u naftové Felicie když otevřeš dveře tak se sepne dveřní kontakt a sepne se i žhavení(za určité teploty). Než zastrčíš klíček a otočíš s ním je už nažhaveno a stačí startovat. U jiných aut to bude vymyšleno obdobně.
OT. Sedlal jsem jen dvě ,služební filety v ropě, ale ani u jedné to takto nebylo! Bylo to stejně jako u zbytku světa-klíč do spínačky nažhavit po zhasnutí kontrolky točit. Navíc u obou se ve velkých mrazech muselo žhavit 2x!
"Diagnostika hlásí závadu vstřikování u 3 válce, jenže i po výměně je během pár měsíců problém zpět." Po výměně čeho? Vstřiku, žhavičky, nebo čeho vlastně. A pokud to pak vydrží pár měsíců, tak to nejspíš nebude elektronikou. Záleží také na kvalitě nafty a dobré je rovněž přidávat do nafty aditivum, které udržuje a čistí vstřiky. Pokud nejsou vstřiky v optimálním stavu, tak vždy, při poklesu vnějších teplot, mohou začít při startu problémy. A že bývá problém na jednom válci a na něm se stále opakuje, to se rovněž stává. Mě to dělával JeepCheroke na druhém válci. Důvod jsem nikdy nezjistil a nikdo mi to také nedokázal vysvětlit.
monikarulfova
Co vím od původního majitele tak se měnil vstřik k danému válci, kde se problém odehrával. Tankuji kvalitnější naftu, ale přidávání aditiva jsem ještě nezkoušela. Moc děkuji za radu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.