Včera jsem jel se svým autem a asi po 20ti km jízdy v mírném kopci zakuckava pri zátahu auto do toho problikava kontrolka motoru. Čím víc sešlápnu plynový pedál tím víc auto cuka a škube sebou docela hodně, jedině když auto při jízdě držím okolo 2000ot.min.a jedu po rovince a není potřeba extra výkon tak to jede bez cukání a kontrolka motoru pak zhasne. Co by to mohlo být? Do teď to fungovalo a najednou se to děje.. Jedná se o škodu Scala 1.0tsi 85kw mám ju dva roky, najeto teď 27 tis.km v záruce 5let nebo 100tkm Za případné odpovědi děkuji.
Jj díky za tipy. Dnes při jízdě do práce asi 22km to bylo nic moc, jel jsem jakoby v nouzovém režimu, během jízdy se rozsvítila i oranžová kontrolka EPC , jinak to při zátahu a rozjezdu cuka a auto při jízdě vybruje, jakoby to jelo jen na dva válce. Jsem objednaný na servis a diagnostiku na pondělí, tak snad s tím mohu jezdit?
asd1
V klidu jezdi,max. odpalis katalyzátor, je levnej tak o nic nejde
Tak auto mám již týden po záruční opravě a byla vadná svíčka druhého válce, asi vadný kus z výroby. Vyměnila se pouze ta jedna a všechny se pak mění po 60 Tkm.
Svíčky se vyrábí v sériích. Pokud byla jedna vadná, tak je vhodné vyřadit všechny z této série.
Tedy všechny na motoru pryč a dát nové.
Ty zapalovací moduly jsou nemalou položkou proti svíčce a ještě ve větším nepoměru ke katalyzátoru, jak tu padlo. Šetří se na nesprávném místě. Ale pokud odejde v záruce ještě kat, tak je to jedno. Servis dá novej.
Vadná svíčka dokáže zničit modul zapalování na probití VN. Nezapalující válec zase vstřikovaným nespáleným palivem odpraví katalyzátory, ale dnešní ECU s moduly na kadé svíčce dokáží při vadném modulu ten vstřikovač vypnout, ale jen za určitých podmínek.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.