Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kontrolka motoru

Od: ledek odpovědí: 8 změna:
Včera jsem jel se svým autem a asi po 20ti km jízdy v mírném kopci zakuckava pri zátahu auto do toho problikava kontrolka motoru. Čím víc sešlápnu plynový pedál tím víc auto cuka a škube sebou docela hodně, jedině když auto při jízdě držím okolo 2000ot.min.a jedu po rovince a není potřeba extra výkon tak to jede bez cukání a kontrolka motoru pak zhasne.
Co by to mohlo být? Do teď to fungovalo a najednou se to děje..
Jedná se o škodu Scala 1.0tsi 85kw mám ju dva roky, najeto teď 27 tis.km v záruce 5let nebo 100tkm
Za případné odpovědi děkuji.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x

nové auto, takže mě napadá krom diagnostiky špatné palivo.

Ty nový TSi tuším mnohdy nemají palivové filtry. Jen cosi, co je součástí čerpadla v nádrži. Nevím, jak u tebe.

Je vidět na nádrži na podvozku.

 

asd1
hodnocení

3x

V záruce = reklamace.

Častá příčina je svíce, cívka, ale může to být i vstřik/ přívod paliva, údaje z čidel, turbo atd.

MNapoví diagnostika + někdo kdo umí vyhodnotit údaje (jen přečíst výpis závad je málo)

 

hodnocení

2x
avatar dabel
Mě napada že zlobí zapalovaci cívka nebo svička
Čeká tě diagnostika a servis

 

ledek
hodnocení

Jj díky za tipy. Dnes při jízdě do práce asi 22km to bylo nic moc, jel jsem jakoby v nouzovém režimu, během jízdy se rozsvítila i oranžová kontrolka EPC , jinak to při zátahu a rozjezdu cuka a auto při jízdě vybruje, jakoby to jelo jen na dva válce.
Jsem objednaný na servis a diagnostiku na pondělí, tak snad s tím mohu jezdit?
Kontrolka motoru
asd1
V klidu jezdi,max. odpalis katalyzátor, je levnej tak o nic nejde ;)
18.01.23 22:51

asd1 *smich*

 

ledek
hodnocení

0x
Tak auto mám již týden po záruční opravě a byla vadná svíčka druhého válce, asi vadný kus z výroby. Vyměnila se pouze ta jedna a všechny se pak mění po 60 Tkm.

Svíčky se vyrábí v sériích. Pokud byla jedna vadná, tak je vhodné vyřadit všechny z této série.

Tedy všechny na motoru pryč a dát nové.

Ty zapalovací moduly jsou nemalou položkou proti svíčce a ještě ve větším nepoměru ke katalyzátoru, jak tu padlo. Šetří se na nesprávném místě. Ale pokud odejde v záruce ještě kat, tak je to jedno. Servis dá novej.

Vadná svíčka dokáže zničit modul zapalování na probití VN. Nezapalující válec zase vstřikovaným nespáleným palivem odpraví katalyzátory, ale dnešní ECU s moduly na kadé svíčce dokáží při vadném modulu ten vstřikovač vypnout, ale jen za určitých podmínek.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma kontrolka epc
Otázky na téma kontrolka motoru

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]