Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ůbytek proudu

Od: lada52® odpovědí: 11 změna:

Dobrý den, octavia 1U5 mám ůbytek proudu na baterii za 24 hod 0.06V , a to i po odpojení rádia, kde bych měl ještě

hledat? Má někdo zkušenost s tí to problémem? V servisu škoda nezjistily nic. děkuji

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

8x

Kazdy akumulator ma vlastne samovybijanie, ak meranie v servise ukazuje, ze to dava pozadovany startovaci prud bez vyrazneho poklesu napatia v tom case, tak to nerieste.

Dalej napatie je teplotne zavisle, ak to raz meriate vo vykurovanej garazi a raz na ulici, potom porovnavate neporovnatelne.

 

hodnocení

7x

Neznám úbytek proudu 0,06V. A pokud máte na mysli pokles napětí, tak vašich 0,06V je pod hranicí tolerance měření (stačí změna teploty o pár °C), nehledě na samovabíjení, které už kolega přede mnou zmínil.

Takže na to zapomeňte, není to žádný problém. Změřte to za 14 dní a pak uvidíte, zda je ten pokles napětí významný.

 

asd1
hodnocení

5x

Neměř úbytek napětí ale proud z baterky (klidový odběr, po "uspání" elektroniky). Pokud je vyšší než normál tak se odpojují jednotlivé okruhy až najdeš který sosá víc než má.

 

riva
hodnocení

4x

Pokles napětí na baterii? No to je celkem normální, protože každá baterie trpí samovybíjením. A to samovybíjení se navenek projevuje poklesem napětí. Pokud tam nemáte jiný "problém" tak toto žádným problémem není.

 

hodnocení

4x
avatar magdon

Vy v autě nemáte například alarm, centrální zamykání, hodiny... Tyto spotřebiče odebírají proud z baterie i když máte všechno zdánlivě vypnuté. Pokles napětí na baterii za 24 hodin o 6 setin voltu je zanedbatelný a normální. Mimochodem - čím jste to měřil? Multimeterem z Lídlu, nebo laboratorním voltmetrem? Byly podmínky (teplota baterie, teplota vzduchu, vlhkost povrchu baterie, síla přitlačení měřících hrotů...) naprosto stejné?

A ujasněte si pojmy - ůbytek proudu je nesmyslný pojem, úbytek může být jen napětí. Úbytek napětí vzniká průchodem proudu na nějakém odporu, s poklesem napětí na baterii to nemá nic společného.

 

hodnocení

Odpojená baterie při stálé teplotě nevykazuje žádný ůbytek, pokud ji připojím tak je ůbytek při stejné teplotě

0.06v za 24 hod někde to musí být na autě.

Normalny stav, napriklad autoradio ma nejaky odber, nejake riadiace jednotky tiez. Riesite problem, ktory problem nie je. Zapojte si tam ampermeter, kolko to berie? Povedzme 20mA je bezny prud, ak je klucik v polohe vypnute.

 

hodnocení

0x
avatar diesel

úbytek proudu? já žil v domění že volty označují napětí a prod pak jen Ampéry

 

glyx
hodnocení

0x

Tohle není chyba, to je vlastnost. Spínací skříňka není mechanický odpojovač. I při vypnutém zapalování je něco málo"pod proudem". Od přijímače pro dálkový centrál po hloupé hodiny.

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Jak uz tu zaznělo musiš měřit klidový odběr z baterie tj odpoj plus či jednodusi je mínus a mezi kontakt baterie a svorku dej ampermetr
Auto musíš mít vyplý a zamklí pokud maš hlídaní přední kapoty tak zacvaklej zamek
Měříš čekaš cca 3až 5 minut než auto tkzv usne
Neměl bys naměřit vic jak 30mA ideálně 20mA
Pokud naměříš vic musiš hledat problém
Autorádio,stále svítící osvětlení kufru,nefunkční centrál kdy třeba náký dveře nedělaj co maj,zapojená přídavná zařízení ruzna osvětlení interiéru alarmy atd

BSG v Octavii neusne tak rychle. V kódování je odpojení svorky 30 defaultně nastaveno na 30 minut.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]