Spíš se můžou projevit závady, které nepřehuštěná pneumatika maskuje, ale taky záleží co je to za auto a kolik má předepsaný tlak u 2 barů je rozdíl 0,8 dost, ale u 8 barů si toho pomalu ani nevšimete...
= nevyvážený kolo, bouchlej ráfek, boule/ poškozenej kord na gumě, oskákaná guma/ vybržděná plocha od hamování, pak klouby poloosy, různý vakly v silentech na nápravách a zavěšení motoru, škubající motor/ dvouhmota, šmajdající kotouč/ náboj a podobný exotiky..
Nikdo se tu nezeptal, proč jste to vlastně přehustil o 0,8? Mě se například stalo, že u nového auta (služební i40 mé přítelkyně na 17" ) stávalo, že zimáky přehuštené o 0,2 dokázaly dělat neskutečné divy? Auto nesedělo vůbec v zatáčkách a šlo téměř smykem! Stačilo upustit o těch 0,2 a vše ok.Byl to Hyundai i40 combi..gumy Sava 225/50/17 ASI! Přesný rozměr nevím,ale 17" 100% Ten malý přetlak způsoboval neskutečné ustřelování auta v zatáčkách.. Nevím,co by to dělalo na dálnici a v jakých rychlostech..Po upuštění se to každopádně dalo ovládat aspoň po okreskách
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.