Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Sešlápnu plyn na podlahu a auto začne cukat

Od: dawidececk® odpovědí: 24 změna:
avatar dawidececk

Ahoj mám BMW E34 535i 3,5l. Problém je v tom, že když dám plyn až na podlahu, auto (za jízdy) začne cukat, nechcípne, jen cuká, vyměnili jsme palivový filtr, tím to není, napadne vás něco?

 

 

24 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hop®
hodnocení

0x
avatar hop

Asi blbá odpověď: co takhle palivové čerpadlo nebo bordel v nádrži? *nevi*

 

diamantovymagnat*
hodnocení

0x

rok výroby?

hodnocení

rok výroby 88 a bordel v nádrži už je venku a nic ve filtru jsem měl žel. špony :-D ale ty už jsou pryč. V autech se moc nevyznám, ale snažím se je to mazlík :)

 

musilnabytek*
hodnocení

0x

možností je víc, pal. čerpadlo, svíčky, nekvalitní benzín. A jeden dotaz, s takovým obsahem má smysl šlapat až na pohlahu se stavem našich silnic?

hodnocení

Já jezdím celkem pomalu, ale vadá to při zatáčkách, ve kterých si rád zablbnu... :D

15.06.10 17:29
hodnocení

*vadí...

erikch*

Tak mě napadá-měl si venku palivové čerpadlo z bandy? A sice z důvodu kontroly toho "nasávátka" u dna nádrže-kolikrát to dělá přesně takovéhle šprajcíky...Nevím jak u Báwa,ale u pár jiných aut to zabralo...

 

hodnocení

0x

Nu možná se to bude zdát jako blbost, ale co třeba uzemnění motoru? Tedy přesněji zem která ti vede k motoru. Ta dokáže udělat dost velký bordel a u nás to bylo něco podobného ;)

Jinak svíčky a kabely k nim jsou OK?

cyril*

Co je myšleno tím "uzemněním motoru"? To je něco proti bouřce a blesku nebo aby motor neprobíjel když jej místo k akumulátoru připojíme na síť 230V?

hop®

Motor se chvěje nebo klepe, proto aby nehejbal s celým autem, bývá připevnen na silnetblokách (nevím zda jsem nepokakal český jazyk), který bývají gumové, tedy nevodivé. Proto se tento elektricky odizolovaný celek připojuje pružným (většinou měděným) páskem ke karosérii vozu.

ar*

Hope vcelku jsi to tak nějak popsal dobře jen s malou výhradou , dnes už se pásek téměř nepoužívá ,ale používá se klasický kabel silný jak prst. Vároba pásku byla přeci jen dražší než kabelu. motor by snad ani auto nerozhýbal ,ale přenášelo by se chvění od motoru a hlavně by byl v utě šílenej rachot.

Jinak mám pocit , že Cyril moc dobře věděl o čem Maverik píše , ale jen ho dráždilo to uzemnění místo ukostření.:D Jako by jste ho už neznali vtipálka.

hop®

Ano naprostý souhlas. Se vším. I s tím hodnocením pana Cyrila, sám jsem mu jednou napsal, jestli nechce zvolit raději přezdívku "Cynik", tenkrát to vzal sportovně...;)*palec*

cyril*

Ač jsem výuku náboženství neabsolvoval, i tak mi v paměti utkvělo jedno z přikázání, kterým se snažím řídit a myslím, že je to jedenácté, které zní : "Ty mne nenasereš!". Prosím o nevztahovačnost, je to jen životní postoj. *andel*

hop®

Krásné přikázání, taky se snažím se jím řídit i když o jeho existenci jste mne informoval až Vy, právě teď! Vaše rady jsou velmi cenné a přínosné, jejich znění ale asi občas některé lidi přivádí do rozpaků. Ale to asi není můj ani Váš problém, ať si to každý přebere jak chce a jak umí. Jste jeden z "kolegů rádců", kterých si zde vážím, a to i přes občasný cynismus ve Vašich odpovědích (anebo i právě proto?) ;)

cyril*

Nechci být zbytečně dotěrný, ale k čemu je to propojení (ukostření) dobré? Aby to méně cukalo na plný plyn?

ar*

Tak Ty nepřestaneš.

1. nejde o 11 příkázání ,ale o 12. Jedenácté přikázání ,lásku nezabiješ

2 zkus na svém Escortu 16 (snad se dobře pamatuju) povolit ukostření u motoru ( je na převodovce) a až bude volné prošlápni plyn do vsokých otáček, budešli mít štěstí motor začne "koktak" :)

doplněno 16.06.10 01:23:

No hope má tam být koktat ,ale tak nějak nevím co je ROFL

Pro Cyrila: omluva Escort nemá ukostření motoru přichyceno na převodovce jako většina aut ,ale má ji na motoru na straně baterie která je pod "torpédem"

hop®

...koktak...

a vůbec... ROFL *haha*

cyril*

Tak teď v tom mám ještě větší hokej. Ukostření motoru je na převodovce? *ee**smich*

hop®

Vzhledem k tomu, že převodovka je pevně a vodivě spojena s motorem, nevidím problém.

cyril*

No, dobrá. Zatím děkuji za účast a nejspíš půjdu dělat že spím. *placni*

 

Ne, myslím tím kostru která vede na motor...

doplněno 16.06.10 23:30:

Kostry jsou sviňa a neřikejte že jste se s tím nikdo nesetkal :P

hop®

Jj, tatínek se vrtal ve škodověnce, něco dělal s altíkem a tenhle pásek odpojil. Jako elektrikář jsem zjistil problém, udělal jsem novou klemu mezi motorem a kastlí a začlo vše fungovat. Za tejden jsem se v tom vrtal z nějakého důvodu já a objevil jsem ten odpojenej pásek...*cert**smich*

 

hop®
hodnocení

0x
avatar hop

Are, LOL, ROFL, BTW, OMG, a mnoho dlaších, jsou prastaré zkratky nějakých hlášek, pochází to z angliny. Podobně, jako dnes fungují smajlíci. Dříve se tyto zkratky používaly v rámci BBS, tedy komunikačních programů, kdy každé písmeno navíc znamenalo čekat a čekat (v té době internet fungoval pouze v NASA), jelo se přes velmi pomalé modemy a Telecom. Více najdete na zkratky.cz/... abyste "byl v obraze"a "šel trochu s dobou"! ;)

Jinak LOL je přibližně *smich*

ROFL je asi *haha*

OMG třeba *zed*

O.K.?

cyril*

Spíše K.O.! *ua*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]