Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Asistenční program Kooperativa

Od: vilda77® odpovědí: 5 změna:

Prosím info - mám sjednané povinné i havarijní pojištění k vozu u Kooperativy - ve smlouvě mám uvedeny asistenční programy 40 a 44 zdarma. Nedaří se mi dohledat konkrétní služby, na které se mohu v rámci této asistence spolehnout při cestě v zahraničí / Německo, Švýcarsko, Lichtenštějnsko / - na linku jsem dotaz psala, ještě však neodepsali / volat nechci, raději mám informace písemně pro další použití - prd si pamatuju :) /

Nevíte prosím, co program 44 k povinnému a program 40 k havarijnímu konkrétně obsahuje?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

 

hodnocení

... případně co doporučujete mít v pojištění pro cestu do zahraničí rozhodně sjednané, na co nezapomenout?

 

lenny
hodnocení

0x

Dobrý den,

asistenční program 44 + 40 v zahraničí: pomoc na místě v rozsahu 45 minut+ příjezd, odjezd mechanika. Znamená to např. nastartování vybité baterie, výměna píchlého kola, pokud máte ve voze rezervu. Pro lokální odtah máte 100 km z místa poruchy/nehody zdarma. V případě, že se vozidlo nepodaří zprovoznit do třetího dne od oznámení poruchy asistenční službě Kooperativy, vzniká nárok na bezplatný odtah Vašeho vozidla a posádky do místa bydliště. Dále máte nárok na zajištění ubytování na 1 noc pro celou posádku - 50EUR s DPH pro každou osobu. Pokud je pouze 1 osoba, nárok je 75 EUR s DPH. Na přepravu do hotelu, servisu lze uplatnit jednorázovou slevu 25 EUR. Specifické případy jako vyčerpání pohonných hmot, záměna pohonných hmot, ztráta klíčků nebo uzamčení klíčku ve vozidle se řeší odtahem do nejbližšího autorizovaného servisu, kde do 100 km od místa poruchy nic neplatíte, pokud je servis dál než v okruhu 100km, platíte kilometry navíc. Vše je nutné žádat přes asistenční službu Kooperativy. Služby, které si bez vědomí asistenční služby zajistíte sám, Vám nebudou pojišťovnou proplaceny. Nejlepší asistenční program, který je teď nabízen Kooperativou pro zahraničí i ČR je 4160. Nejsou tam žádné podmínky, co se týče doby zprovoznění vozidla. De facto zavoláte na asistenční službu, že máte poruchu, jste v zahraničí a potřebujete odtah domů a asistenční služba může hned začít zajišťovat repatriaci. Pokud cestujete často s vlekem, abyste měl zdarma i odtah pojízdného vleku, jedná se o program 4160 s příznakem "rozšíření na jakékoliv přípojné vozidlo".

Nejblbější pojišťovna. Neumějí dělat odstavce ani v reklamě.

lenny

Dobrý den,

jestli můj příspěvek působí jako reklama, to se omlouvám. Reagovala jsem na fakt, že pojišťovny nevysvětlují klientům rozsah asistenčních služeb, které si sjednávají, naslibují hory doly a klienti se potom nestačí divit, když se stane nějaký problém. Tazatel potřeboval upřesnit, co jeho asistence obsahuje, případně poradit, které asistenční krytí konkrétně u Kooperativy, je nejlepší. Já osobně žádné asistence nemám a platím si pouze povinné ručení, protože i kdybych zaplatila jednou za 3 roky odtah za 20 0000 Kč, vyjde mi to levněji. Do zahraničí bych si sjednala nějakou krátkodobou asistenci. Ale když někdo to pojištění chce, měl by mít právo taky vědět, na co se může spolehnout.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]