Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Fabia I - cidlo venkovni teploty @ asi kaput?

Od: autak odpovědí: 7 změna:

Dnes mi ukazovala palubka -32 až -28°C

co se stalo? Napady?

Co se stane když ho ustřihnu? Pokud by odpojený ukazoval záporné hodnoty, tak by se asi nikdy už nezapla klima co?

Nebyl by někdo tak moc hodný a nakopíroval by sem list z dílenské příručky?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

Co potřebuješ s dílenské?

Hodnoty čidla nebo zapojení?

Zapojení je do panelu budíků napřímo.

Budíky si berou teplotu do MFA palubního počítače v nich, aby ti ukázali venkovní teplotu.

Po CAN budíky komunikují s klimou a dávají jim informaci o teplotě.

Čidlo je tedy do budíků.

autak
hodnocení

Co v dílenské: Kudy vede kabel, jak se dostane k čidlu, kolik to ukazuje při odpojeném čidle a pod.

no a zajímá mě proč to ukazuje tyhle nesmysly, kdyby bylo uplně urvané, ukazuje jednu neměnnou hodnotu a nemění se, takže asi nějaký svod nebo porucha v čidle

Zelený konektor budíků 32 pin

Drát T32a/32 (z kolika pinů konektorú / konkrétní pin drát) hnědobílej - kostra snímačová

Drát T32a/31 snímač venkovní teploty - barva tuším žlutá/bílá (ověř na konektoru čidla)

1kohm by měl odpovídat něco kolem 20C

Drát 31 nikde neodbočuje

Drát 32 snímačových koster ještě odbočuje na nádobku hladiny ostřikovačů, pokud je a snímač rychlosti vozu na převodovce, pokud je u verzí bez ABS. Mají svou společnou kostřičku a nepoužívají hlavní kostru skeletu vozu. Hlavní kostry jsou hnědé a snímačové hnědobílé a ty kostří jednotky a né autokaroserie na bodech koster.

Dráty 31 a 32 jsou ještě propojeny konektory pod čelním sklem za motorkem stěračů pod torpédem čelního skla. Mnohdy tam lidi mají blato. Může tam bejt z vlhka oxidace a přechodový odpor.

 

hodnocení

1x
avatar dabel
Kdyby bylo přerušený neukazuje nic
Bude chyba v samotnym čidle dej novy

Potvrzuji. Ukáže v odpojením stavu MFA --.- C

 

autak
hodnocení

Tak update, jak se auto po 25 km jizdy zahreje tak z -25 zacne ukazovat normalne...

Ale druhy den po mrazu je to zase nesmysl... a dnes mi zam skocilo fakt ---.--

Tak teda nejaka ta schematka kde to cidlo je (asi nekde dole u mlhovky)...

Mozna bude stacit napruzit kontakt a prostiknout kontaktolem svorkovnicu... Čidlo je dobrý když občas funguje, tipuju to spíš někde na špatný kontakt

Ale jestli je sptech svorkovnic po ceste vice, tak ... ;-((

Svorkovnice je jen na čidle, pod čelním sklem a na budíkách.

Jak jsem psal.

Čidlo je na kovovém praporku ve tvaru sněhuláka o šroubek levé mlhovky na společném vývodu ze svazku pro mlhovku a klakson.

Dráty jsem ti taky pospal.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]