Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nouzový režim a chyba P2263

Od: martin87 odpovědí: 3 změna:

Ahoj, v létě se mi stala poprvé situace, že při jízdě na dálnici auto spadlo do nouzáku (rozsvítila se kontrolka ESP) a mohl jsem jet maximálně na cca 1400 otáček při každém rychlostním stupni. Ještě při nastartovaném motoru jsem auto napíchl na takovou sranda diagnostiku a ukázala mi chybu P2263 (Turbo/Super Charger Boost System Performance). Po zhasnutí motoru a znovu nastartování chyba zmizela a auto jezdilo normálně dál...

Uplynulo několik měsíců a stalo se mi na dálnici znovu to samé a opět po zhasnutí a nastartování motoru jezdím dál a nic se nikde neprojevuje...

Čím to může být a mám to vůbec řešit, když auto jezdí dál? Turbo mám měněné před 4 roky. Od té doby najeto cca 60 tisíc km. Díky

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Předpokládám, že je to variabilní turbo a regulace turba je pomalá, pravděpodobně je málo (pomalu) pohyblivý segment natáčení dízy v turbu. Případně ještě ne 100% stav ovládacího solenoidu, tedy pokud je to ovládání podtlakem... Kdo má koncernové auto, tak je to po určitém čase celkem obvyklý stav a řeší se to celkem pořád dokola... Prostě není to žádná zvláštní situace... To že chyba zmizela, tak třejmě situace se stane v nějaké krajní situaci, třeba prudké zrychlení či zpomalení... Při velké zátěži motoru atd. To že zmizí znamená, že závada není trvalá a ŘJ ji po restartu systému prostě smaže.. Při ovládání dízy elektromotorkem zřejmě nedosahuje v daném čase, zřejmě je omezen pohyb.. (Ford atd.)

11.12.22 13:14

dýzy

 

martin87
hodnocení

0x

Tak se mi to od té doby stalo několikrát. Většinou vždy na dálnici. Jedu třeba 120 km/h a najednou auto spadne do nouzáku, mám zařazenou 6 a auto zpomaluje na 1400 otáček (cca 80 km/h) při plném plynu, pak přeřadím na 5 a zase zpomalí na 1400 otáček (cca 50 km/h) atd... Po zastavení na neutrál dám plný plyn a vytáhnu to max na těch 1400 otáček. Vše je vidět na videu. Diagnostika mi ukazuje chybu P2263. Po znovunastartování se nezobrazuje žádná chyba a auto jede v pořádku dál než opět někdy spadne do nouzáku... V servisu mi vyměnili měnič tlaku turba a nepomohlo to. Dál prý asi vymění turbo, ale mám obavy, jestli to pomůže... Nevíte podle videa na co se zaměřit nebo je prostě turbo v čudu? Ještě dodatek - jedná se o Ford Galaxy, 2.0 TDCi, 103 kw, rv 2007. Díky

streamable.com/...
streamable.com/...

Popř. zde:
uloz.to/...
uloz.to/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]