Nejste přihlášen/a.
jako přo dovozu z EU, jenže:
polské STK nefungují, přestože je jich 10x víc než v ČR...aby si udržely klienty ...proto budou v ČR zjištěny závady, které jsou zjištovány u VŠECH amerik, tahaných do ČR přes Polsko...neevropská homologace skel, osvětlení, bezpečnstní pásy atd ...mají schval. značku DOT...nikoliv "E"...výrobní štítek bude neúplný, příadně budou chybět boční směrovky a nějaké kontrolky na palubní desce...takže dovozová TP bude na měcíc...tedy i kontrolní známka na českých SPZ bude na měsíc...na základě protokolů z STK je nutné požádat MDCR u udělení výjimky, následně požádat o zapsání výjimek do TP, a pak znovu na STK pro TP na 2 roky..
Výjimka je bezplatná ale nějaký týden to trvá...
Úplně nezajímavější situace nastane, když vozidlo nemá VIN, což je v USA běžné a co se mělo vyřešit při dovozu do EU, tedy do Polska..pak by mělo být vyražení VIN náhradní technologií zapsáno v dokladech z Polska...pokud to tam nebude a VIN bude přesto vybouchané někde na rámu, v kvalitě jako "doma na dvorku", měla by být EK nevyhovující a vozidlo nepřihlásitelné...NIKDE V ČR...proto bych se před zakopením zajímal o výše uvedené souvislsoti, já osobně bych nic podbného nekoupil ani kdyby to stálo polovinu...V Polsku jen jídlo, benzin naftu a hadry...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.