Nejste přihlášen/a.
Já používám ahifi.cz/...
- zatím rok aplikováno na 3 autech a vypadají slušně. Ale samozřejmě to není dlouhodobá zkušenost. Je k tomu cca 50 cm aplikační haidčka s tryskou- ale musel jsem o ni říci. Mám ten dojem, že pi objednání 2 sprejů je zdarma. Na plochy pak používám typ UB, který je hustší- pevnější. S50 je řidčí a tak vzlíná i do mezírek,...
To hnědý blato je fakt vosk?
Já mám vosky od Motipu a Wurtha čirý.
Drží to hodně a nebo se to smeje po pár deštích?
Ty tužší vosky jsou 2 druhy - UB hnědý a UC / píšu z hlavy a snad se nepletu/ je čirý. Já si zvolil ten hnědý- aby bylo vidět kde zůstal a kde je třeba nastříkat a zatím spokojenost. Od loňska mám na JeepCherokee - a po roce je většina vosku na místě / ale nehoním ho terenem/ a druhé auto je obytňák Ducato a také zatím drží. Na podzim jsem po umytí přestříkal a uvidím další rok. Letos jsem aplikoval na Vovlo, ale to je cca 1/4 roku. Pak se ta S50 a ta je řidší na dutiny.
PS - teď když nad tím přemýšlím, tak ta S50 - dutinová...ta by na venkovní ploše asi moc nevydržela, ale do dutin a pro vzlínání je to dle mne plus.
Chtěl bych vystříkat prostor nadkolí podběhů a pak to zadeklovat plastovým podběhem. Uvažuji nad tím hnědým.
Pokud rozhodnuto stříkat amatérsky (spreje jsou navíc drahé vůči roztokům do stříkacích pistolí), a nevyhřívaný prostor, počkal bych na léto se 30 stupňovými teplotami. Potom je vyšší vzlínavost do mezer a již rezavých povrchů. Nyní se vytvoří jen vrstvička, která na rezavých plochách "nevsákne" a pod ní bude pokračovat koroze.
Já to stříkal někdy září/říjen, ale počkal jsem si vždy na teplejší dny bez deště - min 2 až 3 dny . A navíc jsem si ještě spreje nahříval teplovzduškou / mám je v dílně kde mohlo být 18- 20°C/.
Kdysi dávno jsem byl u známého , automechanik,v garáži, vyvařoval Fáčko a pak komplet stříkal. nejprve dutiny pak podvozek a nakonec i části se špatným lakem, kydyž jsem se ptal tak dva standartní hasičáky (pův vodní) naplnil rozhřátou vazelínou , toto ještě naředil TB a snad (neřekl přesně co tam narval! ) i olej a tímto "sajrajtem stříkal dutiny. Další známý zase tvrdil že podvozek odrbe ocelákem co jde a pak opět roztopenou vazelínou, krátce nechat zaschnout a pak projet po prašné cestě. Bylo to v97, ještě v roce 2015 ta škůdka jezdila (u třetího majitele, který ji pak totálně odrovnal- cesty do lesa a vožení dřeva v kabině.Navíc polovodič, který by dokázal odrovnat snad i Vétřiesku.
Našel bych kvalitní servis, kde to umí a mají techniku. Kdysi jsem si nechal konzervovat Škoda Octavia a byl jsem u toho. Aplikovali pod vysokým tlakem s rotující tryskou, někde navrtávali otvory (pak zavřeli záslepkou). Údajně nástřik (vax - emulze) je i nahříván pro zvýšení vzlínavosti do škvírek. Doslova škvírami vytékal nadbytek. Po 15 letech ani známka koroze na podvozku.
Používám MOTIP vosk do dutin. Přípravek přímo na to a není potřeba stříkací pistole. je to sprej s dlouhou hadičkou a tryskou na konci pro rozprach. Odvíčkuješ zátku prahu nebo použiješ otvor pro šroubek a nasuneš co nejhloběji hadičku. pak stříkáš a pomalu vytahuješ ven.
S hadičkou je 00046
Mají ho třeba i v Globusu a tuším že i Tesco, ale tam si nejsem jistý. Nebo eshopy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.