Nejste přihlášen/a.
Cokoliv osobně , i když neznám škody, bych si tipnul zmařené rozvody resp. řemen. Kdy naposledy byly dělané?
Potkan = motor v hajzlu.
Sháněj jiný motor, možná celý auto...
Opravu v průměrným servisu počítej tak 30k a vůbec neni jistý jak dlouho to po opravě pojede..
STK nemá , jen a pouze TK nebo jsta majitelka Stanice Technické Kontroly? Navíc to že je půl roku stará TK neznamená pro rozvody nic-to se nekontroluje, ani skoro nedá kontrolovat. Jaké díly na rozvopdy použili? asi nějaký nejlevnější shit.
Však to píšu výše-že tipuji na rozvody. jinak netuším co jiného by toto udělalo. jako vyletět písty ven? no stávalo se na V motorech např kolega kdysi tvrdil, že se mu to stalo na T-141 (na tahači ), že jeden píst vyletěl skrze kapotu ale ...
@doutnak... rychlej skok rychlostí otáček nevydrží rozvody. Stačí, aby je někdo blbě udělal. Třeba oboustraný závitový čep, na kterém je napínací kaldka se musí měnit vždy a nesmí se nechat starý. Často se může i vyvyklat v závitu a uvolnit napínací kladku.
Písty určitě nevyletí. Nemají kam.
@diesel : STK znamená nejen Stanice Technické Kontroly, ale také i Státní Technická Kontrola, takže auto může mít jak TK, tak i STK.
Luboši mýlůýš se není to Státní technická kontrola a le jen a pouze Technická kontrola na Stanici Technické Kontroly!
Navíc státní to nemůže být neboť se to provádí na soukromých stanicích TK! Státní říkají více méně neznalí a zkostnatěšlí lidé z doby kdy se toto teprve rodilo!
Ano mařizuje to stát,ale provední je na STANICI soukromé, Státní technioská kontrola by to mihla být pokud ba ona stanice byla STÁTNÍ což není! Ale jen tak mimo-pomůže tvooje tvrzení tazateli vysvětlit co se stalo autu a proč to že byla provedena TK se toto stát může?!
hmkm ale tys nepřečetl celé vlákno ! Napsal jsem už v 1. vláknu co tomu může být na rozdíl od tebe , který jen rýpeš, a názor nenapíšeš co autu může být, tak raději nic nepiš !
no asi to je možné -použitím nekvalitnách dílů a špatná motáž? nakonec písty vyletěli ven-museli zůstat na silnici je scifi-kd je pak klikový křídel? Nesmysl -pokud by už vyletěl tak nahoru přes hlavu což je nepochopitelné-jak píšu výše .u V8-12 (typy třeba 92).. nebo R6 -typ T912 kde nebyla hlava rpo celou řadu válců a úplně jiné knstrukce než vodníci v "soudobých ovcích)
"Obrazně řečeno"
Jasně že můžeš zničit. Stejně jako když blbě zatočíš a napálíš do stromu, tak dáš blbej kvalt pustíš spojku a máš přetočeno. Jeděš 150 dáš dvojku pustíš spojku a máš to. A některý převodovky zvládaj v kilu dát i zpátečku, to je pak tutovka buď něco rupne nebo blokneš kola a suneš se jak sáně i se všema ESPčkama
Tak za 1) ukazuje to na nekvalitní, v zřejmě,výměnu rozvodů nebo špatný materiál na ně. Nebo 2) jak kvalitní škůdky jsou.!
Tomk a viděl jsi třeba takovou p405 s milionem a bez koroze? a 25 lets tarou? Já takovou vlastnil přes extra vysoký nájezd a stáří dlouhodobý průměr 5l/1OO. jediny rozdíl-byl atmosféricky plněný předkomůrkáč!
Ale zde se víc než k nekvalitním u výrobku jako celku přikláním k ošizení výměny rozvodů neboť daná závada je způsobena na 99,99% rozvody. (nekvaltní práce na meteriýl k tomu).
A jak jste na toto přišel? Auta jsou nekvalitní jen v rukách hlupáků a neznalých mechaniků! A poté v mozko hloupých lidí kteří věří JPP
1.Nevíme jakej tam má motor, 2. rozvody na škodováckých motorech opravdu nejsou kvalita - řetízky na TSI, prima napínák na HTP... Rotačka TDI je jeden z mála opravdu dobrých motorů který vydrží, ovšem proti němu se dá postavit JTD který je taky držák.. Mmch. princip TDI je fiaťáckej motor.
U kvalitních rozvodů při zařazení 2 v kilu a puštění spojky rozvod neskočí a u nafty spíš proklouznou kola než aby se přetočil.. Souhlas že ani u nafťáku 6k neni přetočení, ventily se pořád stihnou zavřít a ani cíly na ojnici nejsou tak velký aby ulítl píst..
To je zvláštní, to musel být asi hodně nekvalitní řemen, když píšete že byl měněn letos v lednu..a když při podřazení z 5 na 3 při 100km/h se toto stalo. Nevíme jaký tam máte motor, ale 100km/h na 3.stupeň by měl vydržet každý naftový motor co se do toho auta montoval. Takže to bude jen o tom řemenu zřejmě. Vše už tady bylo řečeno, počítejte s nejhorším, a to že prsaknul řemen a motor je na odpis neboť se ho nevyplatí opravovat. Osobně pokud máte peníze jak říkáte, šel bych do jiného auta a toto rozprodal na náhradní díly.
Manžela nemáte, že se k tomu nevyjádřil a nechá vás chodit pěšky 5 km do práce? to je také zvláštní no..
Respektive ne že by se přetrhnul řemen, ale zřejmě při "šoku" z přeřazování z 5 na 3, zvlášťě pak pokud jste nepoužila meziplyn na srovnání otáček, došlo k osudnému přeskočení řemene a bylo vymalováno. A je také otázka jestli byl řemen při poslední výměně správně napnut.
Akorát mi nesedí to normální startování po nehodě motoru. Že by vám prasknul i klínový(pomocný řemen) a rozpojil se setrvačník s motorem? Otáčky startéru by musely být dosti rychlé takto naprázdno. Jinak by se startér ani neotočil, jen by cvakal.
Žřejmě už ale možná jezdíte nový autem.
Ano máte pravdu, asi si to opravdu pletu s pravěkou minulostí jak říkáte. Ano, vysune se pastorek startéru, který zapadne do ozubení setrvačníku, sám se divím jak jsem mohl napsat takový nesmysl. Jediné co by se mohlo stát že by správně nezapadl, ale to by bylo slyšet brnkání o zuby, to by nebylo normální startování a byla by to jiná nesouvisející závada. Nešlo mi do hlavy to normální startování, to si paní asi musela splést nebo fakt nevím.
To zní docela logicky..Pokuď si to udělalo nějakým způsobem cestu, tak jen startovala a motor samozřejmě chytnout nemohl Škoda že paní už nepíše co a jak. Uvidíme, třeba ještě napíše po Vánocích. Rád bych věděl jak to celé dopadlo. Včetně toho mechanika, který možná ještě někde hledá ty písty na silnici s baterkou
Přesně jak říká Doutnák, paní nebo slečno Adélo, v podstatě máte platit za chybu jiných? To že jste podřadila ve stovce z pětky na trojku by nemělo být fatální a neměla by vzniknout taková nehoda. A auto jde vždycky opravit, akorát vám řekl mechanik že to nejde, protože ví, že by se to nevyplatilo a že by jste tu cenu nezaplatila. To je jako když vám říkal o těch pístech na silnici. Žádný písty na silnici být nemohli, jen chtěl důležitě říct, že motor je potkaný a KO. Určitě být vámi, šel bych tam, kde jste nechala dělat rozvody v lednu 2022 a reklamovat to u nich. Doklad o výměně rozvodů u sebe máte?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.