Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Emise a motor do dilny

Od: roman4978® odpovědí: 40 změna:

Ahoj vam vsem jsem tu novy tak se omlouvam za vse do predu .Kuciiii mam problem sviti mi furt kontrolka motoru a hlasi emise a motor do dilny na diagnostice neukazuje zadnou chybu jen na klima nejaka klapka vycistil jsem EGR tak i KLAPKU tak i magnet na vzduch misto vahy vzduchu tu nemam prej mam 1.6 2003 77kw benz dal jsem nove cidlo na brzd pedalu dale cidlo teploty a termostat taky novej malo topi ale nic nepohaha na lambdach normalni i na stk hodnoty tak si nevim rady zere to hruza za 10 l jsem najel 60 km budu moc rad za radu dekuju


Emise a motor do dilny
Emise a motor do dilny #2

 

 

40 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

3x

Pokud svítí kontrolka tak tam chyba je zapsaná v paměti = na diagnostiku to dát někomu kdo s ní umí.

Žere víc než má - jít po čidlech který maj vliv na bohatost směsi = lambdy, teplota, váha vzduchu. Klidně i jen děravej vejfuk a přisávání kyslíku do spalin (lambda to pozná myslí že je směs chudá a obohatí)

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Píšeš že to netopí
Koukni jestli ti to netlakuje hadice od vody jestli nejsou tvrdý
Pak jestli je v nadobce po jízdě dost vody a jestli když ji pomalu otevřeš tak to voda nevyleze rapidně vzhúru
Mohlo by to bejt klidně tesnění pod hlavou
Voda se neztrácí?
hodnocení

Ahoj voda se nestraci hele fiagnostika nam neukazuje nic prave ze vse ok menil jsem olej svicky fitry a pak to zacalo delat takovyhle blbosti jo a termostat jsem daval novy tak vytekla chladici kap ale ta se dolila dal jsem spinac pod pedal teplotni cidlo motoru vycistil vsecko atd zajimave ze jak mrzne epc nesviti a spotreba prumerna klesne na 7,8 tak jak ma cca byt

To čidlo teploty je jaká značka?

Spínač pedálu nebyl origo, že?

hodnocení

hele cidlo teploty jsem kupoval od nejske italske znacky uz nevim znacku v kelly asi 300 kc a spinac brzdovy byl nejaky obyc za 150 kc no

Ten spínac je dost zásadní. Origo má na sobě samostanou aretaci. Musíš zmáčknout pedál rukou a spínač osadit do bajonetu na konzolu a prvním puštěním pedálu na něj se nastaví aretace.

Šmejdy nic takového nemají.

Takže kup originál a nebo si ověř funkci toho spínače v diagnostice v bloku hodnot. Je dvojitej. Jeden kontakt na brzdová světla a druhý na jednotku.

EPC je na tomto snímači závislý.

 

hodnocení

0x

Na první fotce ti svítí EPC. To je řízení klapky pedálem. Není tam lanko, ale potebciometr, dráty kabelů, ECU motoru a servo na klapce.

EPC je elektronický plynový pedál.

Může být vadné vedení, potenciometry pedálu, potenciometry klapky.

Na další fotce ti EPC nesvítí.

VCDSko nebo VAG KKL máš? Díval jsi se do bloku hodnot na funkce spínačů pedálu brzdy a pedálu plynu?

Readiness kod ses taky díval, proč se nenačetl? Načetl jsi ho ručně proběhem motru na místě pomocí testů? Ne?

Co to je? Passat, Golf, Bora, Sharan, Transporter?

hodnocení

je sorry golf 1.6 77 kw rok 2003 hele bylo to napichnute na delphi sjizdel vsecko jak motor tak mimo motor jednou nacetl pedal tose smazalo vse musel jsem i menit zarovky zadni brzdove proto se koupil novy spinac

Delphi je spíš taková hračka.

Tam ani nevím na kterých kanálech jsou jaké bloky hodnot.

Zkus dát zpět starej spínač pedálu brzdy.

Jinak EPC je pedál plynu a ten spínače nemá. jen dvojité potenciometry.

Kolik má najeto km? U velkých nájezdů se ty potenciometry opotřebovávají po tak dlouhé době, jak v nich jezdí jazyk kovu po uhlíkové dráze a vydrápe je.

hodnocení

najeto 220000

hodnocení

hlavne to ani netahne moc plnej plyn na podlaze a hovno jede

Hovno jede, znamení, že blbne EPC.

Nemusí nutně hned rozsvítit kontrolku, ale v bloku hodnot poznáš, že se klapka neotvírá doplna nebo tak, jak má a s velkou prodlevou.

Nebo tě matu, že se toho chytám dle fotek. Vždy to cche vše projít a VCDS diagnostikou. Né hračkama s alíka. A člověkem, co s tím umí a ví souvislosti (ne jen mazač chyb).

Nad 200tkm už i klapky mohou odcházet na ty poťáky.

Měl jsem Felinu s nájezdem 136tkm a v závadách nic a občas měla propad ve výkonu. Jak se to zhoršovalo, tak začala závada regulace směsi. Nakonec to byla opotřebovaná klapka. Dokonce v bloku hodnot se chovala normálně při sešlapávání. Prostě jeden poťák už měl problémy a jelo to na ten druhej a v přechodech za jízdy to jakoby vydechlo a pak se čaplo.

hodnocení

myslis ze by mohlo byt tou klapkou jo venku jsem ji mel vycistil da se to nejak poznat jeste jinak dik

Dá i jinak. Ale chce to vybavení nebo velký um. Je potřeba pomalu klapku krokově otevírat pomocí PWM regulátoru (její servomotorek) a měřit úbytky napětí na potenciometrech osciloskopem. Skok hodnot nebo jiná špička znační vydřené místo dráhy potenciometrů.

Jinak nelze. Nebo zkusit jinou.

Ale u EPC nemusí jít jen o klapku. Klidně celý plynový pedál může být KO.

Jsou tam dvojité potenciometry a pokud jeden nefunguje, tak to jede napd s EPC kontrolkou a pokud odejdou oba, tak se EPC uvede do stavu nouze a volnoběh se zvedne na trvalých 1400 otáček a na ty dojedeš do servisu nebo domů.

Ale bez vybavení je to jen hádání nějakým směrem.

hodnocení

Toto hlasi jinak nic jen at vidite

Emise a motor do dilny #3

To je vzduchová klapka v tělese topení. Delphi má otřesnej překlad do češtiny. S jízdou to moc společného nemá. Je to něco jako driver či drive motor... tedy motorek ovladače klapky nebo serva né jízdy auta.

 

hodnocení

a hlavne to zere hruza a nekdy sviti epc kdyz je mraz zase nesviti a vcera mrzlo jedu vecer domu z prace a epc nesvitílo a spotreba krasne ukazala 7.8 l prumerna jinak jezdim 10 km do prace a ani se teplota nekdy nepohne a cidlo je nove i termostat

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Něco zkus dole na servu je čidlo tlaku tak ho odpoj pojezdi a hlaš výsledek
hodnocení

ahoj ok musim zjistit kde to je amater no hele ted rano jsem smazal tohle a jedu 10 km a zatim se to nerozsvitilo ale myslim ze vecer az pojedu z prce zcne je pravda ze zocit volantem nejde lehce i je slyset tak jak guma vrze

Emise a motor do dilny #4

Vadnej spínač brzdového pedálu. Koupil jsis šmejd. Kupuj originál VW díly!

Kolega ma pravdu ten brzdovej spínač stojí za prd

IV Golf by měl mít spínač z Octavie 1

skoda-dily.cz/...

390kč origoš.

EPC, tempomat má přímou souvislost s jeho blbnutím. Nejde totiž mačkat plyn a zároveň brzdit. Motor se při takovém pokusu okamžitě uvede do volnoběhu z bezpečnostních důvodů. podmínkou je jízda vozu (nějaká minimální rychlost)

hodnocení

dobre chlapaci objednam

hodnocení

Ahoj kluci zlati :) koupil jsem vymenil vymazal chyby nastartoval nechal 5 min bezet proslapal a zatim drzelo tak az nekam pojedu uvidim zda bude zmena... Jedina chyba svitila na diag tato

Emise a motor do dilny #5
Emise a motor do dilny #6
Emise a motor do dilny #7

 

hodnocení

Tak kluci je to zase v Prdeli zase sviti chyba 16955 obvod tempomatu brzd spinace uz nevim co dal

Klapku je potřeba vyčištěnou třeba acetonem adaptovat diagnostikou vag nebo vcds.

Pokud je vadná, tak vyměnit.

Pozor u těch mnoha nahodilých chyb může být vadný i kabelový svazek a pak ta čidla a snímače vypadávají. Třeba uhnilé dráty nebo zaoxidované konektory. Klidně i společná kostra snímačů (bílohnědé dráty u vwček).

...

Neměň díly naslepo, ale měř v bloku hodnot nebo načítej livedata. A na delphi se fakt vyprdni. Změř i kabelový svazek dle schémat normalně ohmetrem pípákem.

hodnocení

Klapku jsem cistil acetonem to mam vse uz udelany

gumid

Adaptaci jsi dělal jak?

hodnocení

Ahoj to je co prosím a ceho
hodnocení

Jo to jsem nedělal zkusím to dám vedet
hodnocení

Hele projel jsem jak motor tak vše a nic v úterý zajedu někam napíchnout a zjistil jsem že nesvítí couvaci světla bílá žárovky jsem měřil atd. Ty jsou v pořádku a pojistky jsem vyčistil a taky ok
hodnocení

Hele nemůže to být tohle kluci

youtu.be/... ale že by to zrálo to bude blbost ale taky mu svítí chyba zítra ho koupím novy

Vím, že u Fabie ten spínač zpátečky jde přes BSG jednotku a ta ho zneužívá, aby věděla, kdy zapnout automatické setření zadním stěračem při dešti a couvání. Ale podle mě s EPC a tempomatem nemá souvislost.

Pokud ti nefunguje, tak určitě oprav.

hodnocení

Zdarec kluciiii takže byl jsem koupit nový spínač na zpátečku a už svítí dále na té VAG našlo chybu zase brzdový spínač kterej sem dával teď originál a spojeny s nějakým snad vstřikováním něco takového říkali ale smazali to a dobrý pak nastavili klapku a EGR do základu že sem neměl a pro sychr jsem dal zase ještě nový svíčky tak uvidím zda se to nějak vzpamatuje uvidím až pojedu do práce
hodnocení

Tak ráno jedu do práce a zase chyba už nevím co s tím dal kluci

 

Kabelový svazek jsi neměřil. Jako koupit spínač a na ostatní diagnostiku se vyprdnout a říct, že nevím co dál?

Navíc stále používáš WOW nebo Delphi diag...

Také už nevím co s tebou dál...

hodnocení

Já byl snad v servisu ne a tam maj diagnostiku co jste mi poradili jsem udělal a nic

Servis není zárukou umu. Víš, ono se jim mnohdy nechce makat. Pokud diagnostika za 2 minuty neukáže vadné čidlo nebo snímač, tak mění metodou pokus/omyl.

Paraelní funkční diagnostiku dělá málo kdo, protože to vyžaduje znalosti elektroniky, čas a schémata. Do toho se moc servisákům nechce. Hlavně mechoši neví. To jsou jen lopaty na demontáže a montáže.

Tvůj problém je pro autotronika a takového, který pracuje s osciloskopem, vůbec paraelní diagnostikou, kdy měří průchodnost svazků kabelů a ví, co naměřit na snímačích a nemění je kus za kus naslepo.

Takový mechoši se školí na FCD.eu

Zkus oslovit přímo lidi s FCD. Ti to určitě najdou.

Nějaký pako co umí přezout gumu ti to fakt neopraví. To je krutá realita. Musíš myslet na to, že ty lidi mají jen 3 roky učňáku.;)

hodnocení

Vyměnil se spínač na spojce pedálu tak i brzdovém originál vše a i výfuk a stále hlásí chyba spotřeba za 500 Kč 80 km najeto

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]