Nejste přihlášen/a.
Dobrý den vyplatí se koupit toto auto 1 mpi 37 kw 2002 na občasné ježdění. do 20 tisíc .Děkuji
Typ na jiné než Fa Junior? Osobně bych s 20 000kč hledal (mezi malými auty) saxo nebo 106 z posledních roků výroby tj 2003.Docela odolné korozi, základní motory 1,0 tuším 38 kW nebo 1,1 se 40 (TU1M+) a 44 kW (TU1) nenáročné motory ( jediný problém kolem 150 000 km odchází těsnění pod hlavou (samodomo oprava se dá i s rozvody uděla do 5 000kč! ale většinou mají toto za sebou takže tato oprava padá a jinak standart oleje, filtry palivo a pneu) popřípadně s dehtem -1,4d nebo 1,5d. . Benzínové 1,4 nebo 1,6 už cenopvě stoupají dle styvu k 50 000kč!
Aby vše fungovalo v rámci možnosti na občasné ježdění.to že bude poškrabané,nebo sem tam rez nevadí vše se dá něják pořešit hlavně motor,převodovka,spojka má někdo zkušenost?
Motor bezproblémový český škoda. Jen při zanedbané údržbě kapalin může odcházet těsnění pod hlavou a nebo s blbým olejem odejdou hydroštely. (Stačí každý rok nalít 5W40 a plnit každých 6-8 let G13 novou chladící kapalinu).
Převodovka s takovým motorem není vůbec namáhána a vydrží stejně jako spojka. Opět je potřeba mít nový olej 75W90 API 4
Kazí se převážně elektronika (zámky), ale ty u Juniory jsou bez serva mechanické jako na Škodě 120. Posilovač řízení není.
Dále pak hnijou kabelové svazky v motorovém prostoru kolem domku tlumiče, jak je ECU motoru.
Karoserie bezproblémová, akorát z čelního skla teče voda s blatem do kapes podběhů a zůstává jako bahno na začátcích prahů pod podběhy (nutno občas demontovat a vymejt.
...
Lepší alternativou na flákající údržbu a zanedbávání je méně náchylnější možná Panda.
záleží na skutečném technickém stavu vozidla...domnívám se že to bdue auto před smrtí, s avdným motorem co bere olej a s rozklíženým pdovokem i brzdovým systémem a oprava bude stát víc než náklupná cena...také bych se podíval na bazoše zda lze tento typ motoru vůbec sehnat...navíc si zkontrolujte TP, tato auta kdysi ve velkám nakupovaly různé firmy např. telecom jako montážní vozidla...měla homologaci na 2 místa k sezení jako speciální automobil montážní a oficiální přestavba na osobní by vás vyšla na minimálně 3000,- Kč...v reálu to mlže být nastrojené sedadly jako osobní ale v papírech to nesedí
Jestli si rád hrajete se svářečkou a izolepou, aby se vám to za jízdy nerozpadlo nejmíň na 2 části tak motor v tom vydrží dalších 10 let. Já byc, ale doporučil spíš koupit něco normálně použitelného takže nějakého Fiata.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.