Nejste přihlášen/a.
Pedál plynu neumí měknou či tvrdnout. Pedál nikam přes páky nebo bowdeni nikam nevede. Je to jen na podlaze elektronický potenciometr. Pedál nikam nepřenáší pohyb. Jen má na sobě odporové dráhy snímačů a ty odpor klást neumí.
Volant s vykřičníkem je u Fabie (vůbec koncernu VW), výstup poruch servořízení, které je elektrohydraulické.
Pokud přestane servočerpadlo čerpat hydraulickou kapalinu, tak logicky volant ztuhne.
doplnění...55kw je BKY 16v
Andreo, prosím tě. Nepíšu ti, že jsi debil.
Píšu, zda li nemáš auto vyřazené po autoškole. Ne, že jsi debil a jsi po autoškole.
Proto se ptám i na km.
Jako servisák jsem měl dva profesionální řidiče náklaďáku a ty přijeli ze závadou, že je auto bez výkonu. Pod pedálem měli zhrnutý kus gumové rohože koberce. A přitom to nebyli debilové, ale sami si řekli, že jsou a všichni jsme se zasmáli.
Nebuď tak vztahovačná. Snažíme se ti pomoci. Co je volant s vykřičníkem jsem ti napsal. Stejně tak, jak funguje ten pedál i s fotkou, že nikam nevede žádné táhlo. Jen dráty elektriky na ovládání povelů z pedálu vedou.
Pokud máš třeba 250tkm, tak je možné, že je pedál na výměnu. proto se ptám na km.
Dále pak je potřebaa zajet na diagnostiku k autoelektrikáři (autotronickovi) a zjistit zapsané závady v řídících jednotkách, co se jim nelíbí a proč rozsvítili kontrolku serva.
ok?
Jinak vadu pedálu plynu rosvědcuje kontrolku hned vedle s nápisem EPC
Fotku pedálu jsem nedal proto, aby jsi poznala podle šlapky, co je brzda, co spojka a co plyn.
Fotku jsem dal proto, protože nad pedálem je krabička a uvnitř ní jsou potenciometry, které regulují odpor a jsou připojeny přes konektor dráty. Tedy přenos informace pohybu pedálu je elektronický a né táhlem mechanický. Tedy se tam nemá co zadrhávat.
Na auto z autoškoly padl dotaz proto, prootže autoškolácký auta mají pedály spřaženy táhly směre ke spolujezdci instruktorovi, který má své pedály a ovládá táhly ty tvoje. Auta z autoškoly mají tohle při vyřazení aut z provozu autoškoly pedály demontované,a le můžou být díky tomu lehce poškozené ty tvoje (zadrhávat se).
Proto mimo jiné padl dotaz na autoškolu, fotka pedálu a dotaz na km.
...
Takže žádný debilní dotaz. Vše z praxe mechanika.
Kdyby to bylo Mondeo MKII 2,5l V6 z první edice, tak tam byl klasický mechanický plyn kde lanko bylo otočené na bubnu pomocného elektromotorku a tak když reagoval "protiskluz", tak při sešlápnutí plynu motorek rval pedál (nohu) nahoru... Ale to píšu jen tak pro obzvláštnění, aby všichni nežili v tom, že vše musí mít elektronickou klapku... Starší určitě neeee...
Ale toto určitě nebyl tento případ...
Octavia AKL nebo Felicia mají taky klapku ovládanou ocelovým lankem v bowdenu, ale nikdy nedají zpětnou vazbu, že by motorek klapky pedál rval.
To tedy čumím, že Ford to dělá.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.