Nejste přihlášen/a.
U škody felicie 1,3 rok 1996 při odstavení vozu přez noc semi vybíje baterie,kde bych mel hledat zavadu? Předem dík za radu plembous,
Skutečně jediný způsob,jak objektivně určit nečekaný odběr z auta,je měření proudu v klidu.Na + vývod,odpojený od baterie připojíme - vývod měřidla .+ vývod měřidla připojíme k + akumulátoru.Proud by to vykazovat nemělo.Pokud ano,pak prohlédneme auto,co je zapojené.Pokud je odběr v mA nemělo by to mít příliš vliv na vybíjení baterie.Stačí počítat.Kdyby z baterie protékal proud 100 mA po 100 hodinách 60 Ah baterie klesne kapacita o 10 Ah.
JABRAKA
Už se to tady řešilo tolikrát...stačí do vyhledávače napsat "vybitá baterie" -řešili se tu i Felicie.
Baterie je jak stará? Dopuručuju nechat nabít a nechat stát doma. Pokud se vvybije sama přes noc, je K.O.
Pokud ne, dělá to něco v autě.
Buď je něco zaplého nebo spíš se mohl pokazit alarm, rádio, central a začít nadměrně žrát. Nebo nějaký poloviční zkrat.
Mám aktálně stejný problém taky ve felině - nové rádio a během týdne byla baterka v prd... přitom je to Alpine, dost slušná značka. A zapnuté nebylo, baterka je silná (60Ah) a 2 roky stará.
Osobně ho tam dám a změřím ampérmetrem odběr proudu před a po zapojení rádia. Pokud bude velký rozdíl, půjde na rreklamaci.
! Pokud bys to chtěl měřit, tak se to neměří jako napětí (tj. dráty měřáku na svorky), ale odpojíš jeden drát z baterky a mezi baterku a bateriovou přípojku dáš ten měřák.
Akorád nevím, kolik má být ten odběr v klidu; to se ještě budu muset někde zeptat... mám tam central na DO a takovej blikač (jakoby falešněj imobilizér).
Pokud se opakovaně v klidu třeba přes noc v autě vybije baterie, která jinak funguje v jiném autě bezchybně, pak se vybíjí (jsou-li všechny spotřebiče v autě vypnuté) v důsledku nějaké poruchy. Jestliže se při postupném odpojování jištěných obvodů (pojistky) nic nezmění, hledám příčinu v obvodech, které jsou na baterii napojeny přímo - t.j. ne přes pojistky. To je třeba startovací skříňka, alternátor... Já jsem zjistil, že mi teče při nabité baterii a při všech vypnutých spotřebičích z baterie do obvodů auta proud asi 3A a ten stačí baterii přes noc zcela vybít. Postupným odpojováním pojistek a všech dalších obvodů jsem zjistil, že se mi zahřívá po delší době proudem 3A kovový plášť alternátoru. Přes vadný alternátor se baterie vybíjela.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.