Dobrý den, dostal jsem nabídku koupit ojeté Seat Toledo 2.3 V5 20V Najeto 326tis. Rok výroby 2004, nebourané a vždy o něj bylo postaráno, ale především by měl zajímal Váš názor na tento typ motoru, který vychází z VR6. Jelikož jsem se tolik toho nedočetl z různých fór tak proto píšu sem. Předem děkuji za všechny názory.
Osobně, můj názor,...ne,...nekoupil bych olítanej seat za 40 000kč, kde je lehkej tuzing a s takovým nájezdem nic moc interiér, kterej jako uživatel cítím nejvíc než exteriér.
Za 40tisíc.. pokud chce "supersport" tak nic jiného v těchto cenách "neexistuje" Jestli na to má peníze a má kamarády mechaniky s dílnou,tak proč nee..Ale jestli nikoho šikovného nezná a nic sám neumí,tak nekupovat!
Vidím tam obavu, že kola nejsou schválená a pokud jsou, tak na tento rozměr cena gum nebude zrovna levná.
Pokud si to nekupuje mechanik, tak se opravy neoplatí držet na životě auto, které má už "za pár" na vrakáč
car
Kola ma sice lehce vyndany a mozna vetsi, ale na STK dojede na zimakach podle technicaku a pokud neresi spotrebu tak proc ne.
Na spotrebu byl nej. 1.9 TDI 110 kW snadno zvednutrlny na 150 kW a spotreba 5 litru nafty i po 20 letech.
jinak toledo se od leona lisi myslim zadkem, pokud je auto ok tak proc ne... dneska jdou ojetiny do ceny a co s 40 papirama to je jedna vejplata, ale priprav se ze budes servisovat, nejen jezdit a nevim nakolik drahy budou dily na takhle atypicky motor
Fotka a popis o stavu neřekne NIC! Pokud to měl někdo šikovný a znalý,tak ok..Ale nemůže si to koupit někdo,kdo tomu nerozumí.Bude tam spousta úprav a není jisté,jestli je všechno zapsáno do tp..Tak abyste nebyl překvapený..Kola, podvozek atd.. Pokud nemáte kamaráda automechanika,tak se na to rovnou vykašlete..Auto nemusí být špatné,ale nejde to brát jako koupě telefonu,kde jsou parametry dané..Auto je jiný stroj než počítač..
filipos
Auto je v super stavu, jenom 2 majitele o auto bylo vždy pečováno, žádný problémy s motorem, řetěz byl nedávno měněn
Pokud je v super stavu a máte na něj,tak koupit a hotovo
filipos
Beru to spíš i z hlediska nějaké investice, jelikož už se motor nevyrábí a těchto kousku není tolik už k dohledání, zároveň bych to bral i jako takový koníček během léta a skrze zimu by se na autě udělali ještě nějaký věci
Špatně položená otázka. Auto se v dnešní době vyplatí, pokud s ním vyděláváte, případně jej potřebujete k výdělku (dopravě do práce). V dnešní době je jakékoliv auto "abych nějaký měl" přepych. U vašeho kousku je to případ časované bomby. Větší oprava znamená, že raději dáte do kovošrotu. Znáte věk původních majitelů? Že to někdo leští každý den neznamená, že s tím nejezdil jak hovado. Může být po 100km po smrti
Pokud bydlíš někde na vesnici, kde jede autobus 4x za den, tak auto není přepych, ale nutnost. Za ten benál prostě ty prachy dáš a ušetříš jinde. třeba na jídle nebo na oblečení.
Mám několik známých, kteří auto "nepotřebují". Proč? Protože jsou vyčůraní! Moc dobře si propočítají,kolik to stojí.A pak chtějí odvézt tam a tam.. Přivézt to a to..atd..Ty přece auto máš,nee..? A není to tím, že by na to auto a provoz neměli..Jen jsou mooc vychca*í! Vyplatí se snad mít děti? Mít psa? Ne všechno se počítá na peníze a jestli se to vyplatí
Tak mu rekni ze mu tam rad zajedes, ale za nahradu casu (1 az 2000 Kc na hodinu nevim kolik stoji tvuj cas) a za naklady auta specifikovane vyhlaskou (rekneme ze 8 korun za km od oka)
To je prece fer ne? Proc by si nekdo kupoval auto, kdyz ma blbce, co pro nej jezdi zadarmo?! Byl by jeste vetsi blbec. Tak proc hned nekoho nazyvat vych..., kdyz se JEN CHOVA RACIONALNE
já když jsem jel taxíkem, tak normálně mu volali zákaznici at jim dojede pro cigára, anebo taxíkem odtáhnout auto, to jsem dělal já.
Car .. Někdy je to dobrovolný a někdy se prostě nedá říct ne .A pak tady drzkovat Např pro rodinu.. Těm se to blbě počítá.. nadřízený z práce atd..Jsem chytrej až pak
car
Rozumim, ale pak jim rekni: jezdim pro uber a nemohu delat svou praci ZADARMO
Anebo si neplet, kdyz nekoho uplacis a se chces zalibit (sefa, tchyni)... anebo jen neumis rikat NE
Dneska už umím říkat ne..Ale je když mi bylo 20+ a vyčůraní tatíkové 50+ notabene nadřízení v práci mi odpoledne naskákali do auta a jeď... máš to při cestě.Nedali ani pětku a kecali do řízení.Pak jsem vymýšlel výmluvy, proč je vzít nemůžu a naoplátku mi pak dělali v práci zle.. protože prostě mohli..byli to nadřízení a byli "starší" . Když jsem pak potřeboval nahodit přes kabely,tak se na mě každý z nich z vysoka...! Dnes už jsem poučenej!
car
No jo to jsi byl cucak zobak...
Dnes uz makas jen pro manzelku
Tak aspon znas ten pocit a obcas nekomu pres kabely pomuzes, i kdyz to neni blondyna 90-60-90 ze?
nechat to před koupí projet STK kterou si Vy vyberete-ne prodejce- a být u toho...takže žádná známost...a možná se budete divit co pak vyjde najevo u 19-20 let starého auta s tím líbivým tuningem...mám taky Seata 2 ale v naftě...
Záleží na stavu konkrétního auta. Můj záložní dělník je V6 s 300 000km. V červnu jsem s tím byl na STK a vše úplně bez problému. Je fakt, že to bylo auto po důchodci a bez tuningu. Tady to jsou ale jen kola a nějakej ten plast, žádná tragédie. Sice mi cokoliv na platformě Golfu IV přijde totálně nezáživný, ale budiž. Znám jen VR5 10V, ale i u toho bych si dal pozor na rozvody. Bude mít stejně jako dvouventil rozvody řetězem vzadu mezi motorem a převodovkou. Jsou docela choulostivý. Jakékoliv pazvuk z tý strany značí problém. Stejně tak pokud by motor netahnul nebo cukal , tak nebrat. Jinak ten pětiválec má krásnej zvuk a se spotřebou to nebylo vůbec špatný. Něco kolem 8 litrů v kombinaci.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.