Nejste přihlášen/a.
Mám něco podobného
Naposledy to ještě fungovalo.
Včera když jsem to strčil do autozapalovače tak to už nefungovalo.
Není to přesně toto, ale je tam světýklo které se již nerosvítilo.
Přitom autozapalovač po zapnutí světel je osvětlen.
Je to jedničková fabie, tak nevím zda to světélko má samostatnou pojistku nebo společnou se zásuvkou.
Napětí v autozapalovači když jsou zapnutá světla jsem neměřil.
Pojistka v redukci je v pořádku.
Ještě ji zkusím v jiném autě.
Pokud do redukce jde 12V a na výstupu není napětí co se v té redukci mohlo "podělat"?
Nějak se tam musí změnit napětí v palubní síti z 12 - cca 14 V na cca 5 V.
slavo je už tady profláknutej,Bud napíše že to opravil nebo se mu to nepovedlo a koupil jiný nový.Hlavně když má pojistky v redukci v pořádku.
Pokud do redukce jde 12V a na výstupu není napětí co se v té redukci mohlo "podělat"? - že by ta podle tvého ta redukce byla v hajzlu?
Jezdíš nebo dáváš dohromady nějakej vrak a tady si hraješ na hrdinu ale o autech dle tvých příspěvku nevíš nic.Nemáš ani základní znalosti a na kdejakou blbinu se musíš ptát.Nechceš poradit jak dát rezervu u trabanta? Na základní věci z autoškol se ptáš taky. Kolik je ti let a máš vúbec řidirák? Net holt snese všechno.
MND - ten ňouma byl v minulosti radioamatér - tak cca před 40 roky - opravoval i tehdejší radia a televize - samozřejmě jenom v rodině.
Ale jak přišly IO tak se na to vykašlal - respektive už neměl čas - měl jiné rodinné povinnosti.
dnes jsou v hračkách jen nějaké čipy a tím pádem je to když se tam něco podělá neopravitelné.
Asi neznáte rozdíl slov -REDUKCE a ROZDVOJKA? To nač jste dal odkaz není žádná redukce-to by ze zásuvky autozapalovače muselo být na zásuvku jako je třeba na 220V nebo zase naopak jen na USB zásuvky!
Kouknout na pojistku na onu "zdířku", zásuvku -osvětlení může být a nemusí pod jinou pojistkou!, jinak vyhodit a novou rozdvojku-rozbočovač.
Ale poteče. Ty přechodové odpory na zaprasené zásuvce zapalovače od popela nebo horší kontakt na konektoru svazku pošle 5A do kytek. Horší je ovšem zkrat.
Délka svazků drátu je jako odpor a celé se to krásně speče.
O1 taky 15A (všechno z koncernu má 15A pojistku). Jen číňan tam píše 20A.
Já se autoelektrikou živím.
Některý no name šmejd pojistky shoří i při daleko větším proudu (jiné naopak). Většinou jsou jich plné obchody a benzinky. Nevím, proč prodejci nekupují MTA nebo Littelfuse kvalitní pojsitky, ale je mi to jedno. Aspoň je víc práce .
Nabíječky problém nejsou. Spíš kompresorky na foukání pneu, autolednice, vysavače na 12V nebo konvice na kafe 12V.
Dráty jsou většinou 0.75 nebo 1.0
Nějakou tu FLY nebo FLRY 2.5 naposled v koncernu použila Felicie.
Tak mě napadlo zkusit ten "blázinec" co slouží k zapálení cigarety a nenahřál se - takže asi bude pojistka v pojistkové skříňce vadná.
Slavo sorry, ale drtivá většina lidí by toto vyzkoušela dřív, než se bude někde na internetu ptát co s tím!
Nikdo není dokonalý - myslel jsem si že když je zásuvka osvětlená, tak že je v ní proud.
A z toho jsem usoudil, že se něco stalo s tou rozdvojkou - redukcí.
Myslet znamená vědět h...o. . Kontrola pojistky bývá VŽDY to první co by mělo následovat když to nefunguje!
Ale no ták, kolegové... Tak se nepodíval do pojistkovky, stane se. A věřte, že třeba já jezdím běžně vyměňovat pojistky klidně přes celou republiku, takže ta pojistka pak vyjde zákazníka na nějakých 7-9 tisíc.
A kdyby jen to - letos několikrát jsem jel stovky km k zákazníkovi, který měl na stroji fakt krutou závadu - zamáčklé stoptlačítko , nebo stopšňůru . Cenově to vyjde o trochu míň, na takový zapeklitý problém přijdu v řádu minut. Případů přibývá zároveň s klesající technickou úrovní zaměstnanců.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.