Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Redukce do autozalalovače

Od: slavo® odpovědí: 27 změna:

Mám něco podobného

sunnysoft.cz/...

Naposledy to ještě fungovalo.

Včera když jsem to strčil do autozapalovače tak to už nefungovalo.

Není to přesně toto, ale je tam světýklo které se již nerosvítilo.

Přitom autozapalovač po zapnutí světel je osvětlen.

Je to jedničková fabie, tak nevím zda to světélko má samostatnou pojistku nebo společnou se zásuvkou.

Napětí v autozapalovači když jsou zapnutá světla jsem neměřil.

Pojistka v redukci je v pořádku.

Ještě ji zkusím v jiném autě.

Pokud do redukce jde 12V a na výstupu není napětí co se v té redukci mohlo "podělat"?

Nějak se tam musí změnit napětí v palubní síti z 12 - cca 14 V na cca 5 V.

 

 

27 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kmet
hodnocení

2x

Uvnitř bude patrně plošný spoj s DC/DC (stepdown) měničem, skládajícím se z integrovaného obvodu, cívky a několika kondenzátorů. Nejpodezrelejsi je vždy spínací prvek, tedy tady integrovaný obvod. Příčinu ale vidím v pojistce zásuvky, která se značí CL.

 

hodnocení

1x
avatar promon

Je to levný čínský šmejd, mohlo se podělat x - věcí . Kolegovi se podobný bazmek doslova roztekl - zapojil si do toho autoledničku.

hodnocení

Když ten vršek rozdělám, co najdu uvnitř?

 

hodnocení

1x
To, že je zasuvka autozapalovače při rozsvícených světlech osvětlená, ještě neznamená, že ta zasuvka funguje...zkusil bych prvně ji, zda je funkční, například do ní zkusit nabíječku, zapalovač..

 

mnd®
hodnocení

0x

slavo je už tady profláknutej,Bud napíše že to opravil nebo se mu to nepovedlo a koupil jiný nový.Hlavně když má pojistky v redukci v pořádku.

Pokud do redukce jde 12V a na výstupu není napětí co se v té redukci mohlo "podělat"? - že by ta podle tvého ta redukce byla v hajzlu?

Jezdíš nebo dáváš dohromady nějakej vrak a tady si hraješ na hrdinu ale o autech dle tvých příspěvku nevíš nic.Nemáš ani základní znalosti a na kdejakou blbinu se musíš ptát.Nechceš poradit jak dát rezervu u trabanta? Na základní věci z autoškol se ptáš taky. Kolik je ti let a máš vúbec řidirák? Net holt snese všechno.

 

hodnocení

0x
Najdete uvnitř pár srandovních tenkých plíšků, které tvoří kontakty těch dvou zásuvek a tišťáček s 5V DC konvertorem, ze kterého bylo i napájeno to "světýlko". Ten DC-DC konvertor buď odešel, nebo něco upadlo. Tou pojistkou si už nejsem jistý, byla by uvniř v tom kolíku, který se strká do autozásuvky.

 

mnd®
hodnocení

0x

a myslíš že ten ňouma co se ptá na základní věci tohle zvládne?

hodnocení

MND - ten ňouma byl v minulosti radioamatér - tak cca před 40 roky - opravoval i tehdejší radia a televize - samozřejmě jenom v rodině.

Ale jak přišly IO tak se na to vykašlal - respektive už neměl čas - měl jiné rodinné povinnosti.

dnes jsou v hračkách jen nějaké čipy a tím pádem je to když se tam něco podělá neopravitelné.

IO v jakékoliv patici a s firmwarem problém není. Nejhorší jsou COB. Čipy součástí desky. Já tomu říkám asfaltová kapka bez popisku. To je na výhoz.

qcwo.com/...

hodnocení

To jsem měl na mysli COB.

 

paveldvorak
hodnocení

0x

pojistka zapalovače KO

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Asi neznáte rozdíl slov -REDUKCE a ROZDVOJKA? To nač jste dal odkaz není žádná redukce-to by ze zásuvky autozapalovače muselo být na zásuvku jako je třeba na 220V nebo zase naopak jen na USB zásuvky!

Kouknout na pojistku na onu "zdířku", zásuvku -osvětlení může být a nemusí pod jinou pojistkou!, jinak vyhodit a novou rozdvojku-rozbočovač.

 

kj
hodnocení

0x
Ano podsvětlení zásuvky v autě má jiný okruh. To je snad jasné když se spíná spolu se světly obrysovými, ale zasuvka je u Fabie1 trvale pod proudem i po vytažení klíčku, ze?
Zapalovac má 20A pojistku (u Fabie1), u jiných aut muže mít 15 nebo jen 10A.

V žádném případě. Má 15A hodnotu (modrá).

20A NE!

Cigaret lighter 42 pozice

fuse-box.info/...

km
Tak možná octavia1 měla 20, to je detail mimo téma a izolace kvůli 5A navíc nepotece

Ale poteče. Ty přechodové odpory na zaprasené zásuvce zapalovače od popela nebo horší kontakt na konektoru svazku pošle 5A do kytek. Horší je ovšem zkrat.

Délka svazků drátu je jako odpor a celé se to krásně speče.


O1 taky 15A (všechno z koncernu má 15A pojistku). Jen číňan tam píše 20A.

fuse-box.info/...

km
Tyto zkoušel ze 20A neprehori? 1,5 metru k zapalovaci nebude kdovijaky odpor. Me se vždycky roztavils pojistka ve spotřebiču, třeba v nabíječce

Já se autoelektrikou živím.

Některý no name šmejd pojistky shoří i při daleko větším proudu (jiné naopak). Většinou jsou jich plné obchody a benzinky. Nevím, proč prodejci nekupují MTA nebo Littelfuse kvalitní pojsitky, ale je mi to jedno. Aspoň je víc práce :-D.

Nabíječky problém nejsou. Spíš kompresorky na foukání pneu, autolednice, vysavače na 12V nebo konvice na kafe 12V.

Dráty jsou většinou 0.75 nebo 1.0

Nějakou tu FLY nebo FLRY 2.5 naposled v koncernu použila Felicie.

km
Ty ses autotronik nebo avtomekanik?
Jo fejkový pojistky to je problem. Nejen v autě.
K zapalovaci jde minimálně 1,0 spíše 1,5
Me neprehorely ani tak pojistky jako spis ty perka pojistky, jak jsou slabý tak teplem vylezou pláštěm ven a přestane to fungovat… Čína no.
23.10.22 14:40

pérka?

hodnocení

Tak mě napadlo zkusit ten "blázinec" co slouží k zapálení cigarety a nenahřál se - takže asi bude pojistka v pojistkové skříňce vadná.

Slavo sorry, ale drtivá většina lidí by toto vyzkoušela dřív, než se bude někde na internetu ptát co s tím!

hodnocení

Nikdo není dokonalý - myslel jsem si že když je zásuvka osvětlená, tak že je v ní proud.

A z toho jsem usoudil, že se něco stalo s tou rozdvojkou - redukcí.

 

Myslet znamená vědět h...o. . Kontrola pojistky bývá VŽDY to první co by mělo následovat když to nefunguje!

Ale no ták, kolegové... Tak se nepodíval do pojistkovky, stane se. A věřte, že třeba já jezdím běžně vyměňovat pojistky klidně přes celou republiku, takže ta pojistka pak vyjde zákazníka na nějakých 7-9 tisíc.

A kdyby jen to - letos několikrát jsem jel stovky km k zákazníkovi, který měl na stroji fakt krutou závadu - zamáčklé stoptlačítko , nebo stopšňůru . Cenově to vyjde o trochu míň, na takový zapeklitý problém přijdu v řádu minut. Případů přibývá zároveň s klesající technickou úrovní zaměstnanců.

Případů přibývá zároveň s klesající technickou úrovní
... degeneraci zručnosti taky vnímám. Práce přibývá :-D

 

paveldvorak
hodnocení

0x

jsou lidé, co nejdříve mluví, až později přemýšlí*smich*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]