Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Berlingo 2.0 HDI nestaruje zatepla

Od: jirkas* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den (nebo ahoj). Mám Berlingo 1 po facelitu - r.v.2006, motorizace 2.0 HDI 66kw. Můj problém je že auto nestartuje, ale pouze zatepla, zastudena nastartuje vždy úplně napohodu. Nejsem žádnej automechanik, ale logicky si myslím že teda asi nebude problém v palivovém čerpadle ani ve startéru, jinak by to nešlo ani zastudena, ale třeba se pletu Občas trochu pomůže (aspoň se mi to zdá) namačkat balonek (jde zmáčknout 2x než ztvrdne) - i když tohle někdy pomůže tak to nenastaruji hned, ale až na několikátý pokus. Zdá se mi jakoby startér blbě točil.. (jen za tepla) Už delší dobu mi blbne tachometr (občas spadne na nulu a pak se zas narovná - ale to mi blbne již delší dobu, cca půl roku. Nevím zda to může mít souvislost. Neví někdo co s tím je? Na netu jsem našel pár podobných dotazů, ale moc mi nepomohly. Někde se píše něco o DRV ventilu, nebo o čidle teploty motoru či snímači klik.hřídele..? Promiňte delší otázku, ale snažil jsem se to popsat podrobně.

video:


youtu.be/...

Jirkas

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Jen se zeptám, s takovým nájezdem, kdy se měnil naftový filtr?

Kontrolka MIL nezhasíná proč?

jirkas*
hodnocení

Ahoj, díky za koment

pečený kuře normálně zhasíná, možná to pár vtěřin trvá, s tím problém není. Palivový filtr jsem měnil asi před týdnem, ale nepomohlo to (to jsem se dočetl někde na diskuzi to tím může být). Ale všiml jsem si že v trubičce co vede z filtru občas pobíhaj bublinky, tak nevím zda se to nějak odvzdušňuje, nebo je to normální?

Já moc motory a hlavně tdi nedělám, ale dle mého bych se zaměřil na zpětný tok nafty (padání nafty do nádrže). Potom může dojít k zavzdušnění.

Když si napumpuješ pořadně balonkem, tak to fakt nepomáhá?

na PSA je tu dobrej @diesel

jirkas*
hodnocení

No to pumpování občas sice trochu pomůže, ale nic moc, když s autem ujedu pár km tak je tak 50% šance že pujde startovat - viz video, ale jak najedu delší vzdálenost třeba 50km tak pak než to vystydne je téměř nemožné nastartovat, jako povede se mi to ale trvá to třeba čtvr hoďky, nechávám to odpočinout, pumpuju balonek, prošlapávám plyn a pak to někdy občas možná chytne.

Kolegu gumidku -toto řešíme na citroenclubu, takm nwn proč , tazatel tam dostal pár dobrých rad. Jedna z nich je a video tomu napovídá že je slabá AKB, i když si vypadá že je OK!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]