Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Mastná skvrna na hladině vody v expanzní nádrži,pěna(bublinky)

Od: luveja® odpovědí: 5 změna:
Prosím o radu.U Octavie I 1,6 benzin se mně na hladině vody v expanzní nádrži začala vytvářet mastná skvrna a od přívodní hadice z motoru spolu s vodou menší množství pěny (bublinky). Napadá mně odfouklé těsnění u hlavy.Jenomže voda neubívá,olej nepřibívá a je bez známek vody, expanzní nádoba není cítit výfukem,hadice se dají zmáčknou (netlakují),na víčku pro motorový olej se emulze nevytváří a po vychladnutí motoru,po povolení víčko u expanzky téměř neslyšitelně odfoukne.Může tyto negativní vlivy způsobit přípravek, který jsem tam asi před 3.měsíci nalil a slouží k preventivní zástavě případných netěsností a zároveň jako regenerátor?A nebo vadné těsnění u chladiče motorového oleje?Existuje nějaká možnost,jak otestovat funkci těsnění hlavy válců, aniž by se musela provádět demontáž? Děkuji za Vaše názory.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
Jestliže jste do toho něco lil a sledujete to, tak předpokládàm, źe už jste nějaké podezření měl, nebo ne?
Jak dlouho uź problém pozorujete?
Jak často jezdíte a jak dlouho auto máte?
Pokud byste opatrně víčko otevřel tak 5 min po zastavení na zahřátém motoru, odfoukne horkà pára pod tlakem?
hodnocení

To jsem tam nalil jen z preventivních důvodů.Předtím jsem nic nepozoroval.Auto mám dloho a těsnění bylo děláno asi pred 140 tis.km.Když otevřu po zastavení po chvilce víčko,tak to trošku foukne a nepatrně se zvedne hladina vody.
A jak často a kolik tedy jezdíte? Ptám se, protože jestli prosakuje těsnění, tak to může mít dost pomalý vývoj, kdo málo jezdí, může to mít cca stejném stavu dlouhé měsíce. Asi vám nezbyde, než zatím vodu a víčko oleje sledovat. V pokročilém stavu, pokud je to pod válec, mívá světlejší barvu i jiskřiště svíčky postiženého válce, ale v tom stavu to ještě nemáte, pokud vám voda viditelně nemizí.
hodnocení

Jezdím 4x v týdnu cca 20 km do práce.Ročně pak asi 12.tis km.

 

asd1
hodnocení

0x

V lepším případě těsnění hlavy v horším ruplá hlava nebo blok...

Preventivní nalití utěsňovadla se fakt vyplatilo *smich* (celkem velká pravděpodobnost že to je hlavní příčina proč těsnění hlavy fouklo..)

Chladič voleje by nedělal bublinky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]