Nejste přihlášen/a.
Zdravím. Tušíte někdo, jak se řídí polopásové vozidlo? Vím, že pásové vozidla mají vepředu dvě páky, které řídí pásy nezávisle na sobě, ale jak se řídí auto, které má pásy i kola teda netuším.
Dobrý den, řídí se volantem. Zdravím!
Zkrátka, (přední) kola se řídí volantem a kola v pásu jsou hnací.
Mívá to volant i rajčáky. A nijak sofistikovaně propojené to nebývalo. Na silnici na mírné zatáčení stačil volant. V terénu často i rajčáky.
diesel - to on nikdo neviděl filmy o sedmé rotě, jak tam s tím vyprošťovákem jezdí? Jo, a řídí to volantem! Píši to v doplnění, tak na to jukněte.
Zkrátka, (přední) kola se řídí volantem a kola v pásu jsou hnací.
To má třeba i P-V3S-přední řiditelná náprva a za normálních podmínek je hnací 2. a 3.náprava-ty ale nejsou ŘIDITELNÉ stejně jako pásy
Stále platí-některé kolopásy jen volantem, některé volant a směrové páky. Nic jiného tam nevymyslíte. A protže to mělo svým způsobem jepičí život -složitost ovládání... přešlo se na kolová vozidla nebo pak jen na pásová ať již s KSÚ nebo jen PSÚ. Jinak právě v té 7.Rotě je právě německý Kd Kfz251 či jeho varianta jen s volantem a podstatně horší ovladatelností zejména v terénu.Toto chtěli soudruzi zlepšit a proto mělo československé OT810 už nejen volant ale i směrové páky!
diesel - víte, proč mám tuto rubriku rád? Tady se vůbec nehádá o detailech, nechodí sem hnidopichové, nikdo se zde nehádá a všichni jsou přející až kamarádští odborníci .
Normálne ako auto s volantom. Pásy sú len nahradené kolesa,a je tam normálny diferenciál.
Súhlasim s vami,ja som poukázal len na princíp. Ono dnes už skoro každé nákladné auto má uzavierku diferenciálu a vojenské to má určite. Čo ma v minulosti dosť prekvapilo,že Tatra 815 bežne nemala uzavierku predného náhonu a synchronnú prevodovku,no Tatra 148 ju mala ako aj synchronnu prevodovku.
nejn postrnními směrovými pákami se řídí pásová vozidla! Třeba takové BVP nemá tzv rajčáky, ale má řídítka-půlvolant jak tomu někdo říká..Jinak jak súprávně napsal Ra, někeré polopásové vozidla m+la jak postrnní směrové páky a současně i volant.
Např původní předloha Kd.Kfz 251 se řídil pouze volantem, pro československý hakl=OT810 měl řízení jak volantem tak o směrovými pákami ! Což jsou asi u nás nejznámější kusy této techniky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.