Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Po vymene posilovače brzd, problém?

Od: kubinec® odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

prosím vás, nedávno jsem měl poruchu posilovače brzd (vůz je s ABS)

Žena stála v kopci na brzdě a najednou ji pedál brzdy vytlačil nohu nahoru.Přestal fungovat posilovač.

(auto se dopravilo ke známému a při každém sešlápnutí brzdy docházelo jakoby k odfouknutí vzduchu z prostoru pedálů)

Následovala u známého výměna posilovače ale od té doby je tento problém.

Při rychlosti cca 80km/h a víc a prvním seslápnutí brzdy, brzdí OK, ale dalším sešlápnutí brzdy, se auto rozkmitá a jakoby chtěl zadek vozu někam ustřelit (tak mi o připadá)

před poruchou to nedělalo

Nevíte coby mohl být za problém?

zavzdušnění?

nebo jiný problém?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

nafta, benzín? Vývěva, tlak ze sání?

Nový díl? Použitý díl?

Správně seřízený dotek čepu na HBV od posilovače (většinou je potřeba nastavit vůli)?

Co to je za auto?

hodnocení

nafta

měnil hlavní brdz válec(použitý) a ten hrnec (ze Stila) taky použitý díl

Fiat Idea 1.9JTD 2004

všechny ty díly sedí, věškré vývody, uchycení a i rozměry naprosto OK

brzdy při pomalejší jízdě OK, ale až při rychlejší jízdě a při druhém sešlápnutí brzdy to

s autem zamáva

taky si neví rady co teď, jedině asi servis s špičkovým vybavením?

Není na zadní nápravě zátěžový regulátor, který by byl vadný a nesouvisel s výměnou posilovače?

S ABS tam tuším nebývá, ale nevím. Fiat moc neznám.

Obecně se často starší hadičky v brzd. systému rozpadají a fungují jako jednocestný ventil, kdy tlak pustí k pístkům na kola ale zpět do HBV mu neumožní průchod. Pak kola různě přibržďují.

hodnocení

no tak to nevím, teď dva dny mám jezdit a doufat, že si to třeba "sedne"

po nedeli se mám stavit a řici co a jak?

Když měnili posilovač, tak předpokládám, že vypustili a zavzdušnili brzdový systém. Doufejme, že se do trubek nedostal nějaký další bordel a nepůsobí zátku.

Nebo jak to měl na zvedáku, tak zda při zvedání nepoškodil bzdová vedení na podvozku.

To je potřeba vše opticky projít, vyměnit spuchřelé hadice vedení brzd a odvzdušnit ABS kostku, jak se má.

V zadu jsou bubny nebo bubnokotouče (kotouč na hlavní brzdu a uvnitř má pakny na ručku) a nebo kotouče?

 

hodnocení

Vzadu jsou bubny
A jestli aspoň odvzdusnoval, tak to netuším

Co ti mám napsat...

Minimálně je měl sundat a podívat se, zda netečou prasátka a není to tam vše mastné. Pak se kolo jakoby lepí.

U starýho auta je potřeba projít vše. Buď je problém financí a nebo lajdáctvím mechanika či jeho nedostatek času a chtěl to mít rychle z krku a co měl vyměnit vyměnil a finíto. To je špatný přístup. Ale děje se.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]