Nejste přihlášen/a.
Syn si koupil jedničkovou Fábku všechno bylo v pohodě ale najednou jí ráno nenastartoval. Na diagnostice to neukazuje žádnou chybu. Rozvoďák je pevný. Baterie nová, točí parádně. Zkoušel jsem odpojit přívod paliva do rozvodné lišty, benzín tam byl, ale po zapnutí klíčku neteče. Zkusil jsem tam udělat baypass a tlačit benzín ze zmačknuté petky, na ventilku jsem to odvzdušnil do tekoucího benzínu. Motor jakoby asi třikrát chytal, ale nenastartoval. Nicméně před tím bypassem si ani neškrtnul. Nevíte někdo co zkusit?
Že by podávací čerpadlo? Z petky určitě 3Bary neuděláš...Zkus ještě zda neteče benzín až při startování, některé typy vozidel to tak mají. Pokud ne, tak prověř čerpadlo, relé čerpadla. Předpokládám, že immo je v pohodě. Pokud není závada zaznamenána ve výpisu závad v diagnostice, tak to musí být závada nedefinovaná a to bývá něco ve stylu toho čerpadla a není to ani neobvyklá závada.
Čerpadlo dá 6barů. V palivovém filtru (u nádrže) obíhá benzín přes regulátor tlaku a udržuje tuším u BKY 4bary. Třeba u 1.4MPi AZF,AME,AQW udržuje 3BARy.
Takže do lišty se vstřikama musí jít cca 4bary u toho 16V.
Pozor tedy při výměně filtru a určitě ho měňte, jinak čerpadlo odejde. A pokud už odešlo, tak s novým čerpadlem vždy nový filtr.
Relé je na relátkovém nosiči za vypínačem světel. Ten plast se musí sundat. Drží ho šroubek u budíků, zespoda pár šroubků a z boku u pojistek asi 2 nebo 3 šroubečky na T20 torx.
Dle výbav tam bude šedé relé 1. Relé 18 je odlehčovací. Můžeš ho vytáhnout a proklemovat kusem drátu, aby běželo.
Dále se palivové relé dá aktivovat VAG diagnostikou na motoru v akčních členech.
Zkus i zabouchat zespoda do nádrže dlaní ruky. Vibrace mrtvé čerpadlo může nachvilku vzpamatovat. Pak je to určitě čerpadlem.
PETka je pochopitelně nesmysl. To tak maximálně vstřikovače učůrnou kapku. Je potřeba, aby prášily emulzy mlhy. Proto mají tak velký tlaky.
Petka je tak na karbec
...
Dále může čerpadlo blokovat dodělávanej alarm nebo tajnej vypínač. Taky dobrá sranda najít .
...
Relé sepne, až se motor začne točit (hall snímač na vačce) nebo před startem a pak minutu prodleva! Taky může být v BSG u Fabie nakodovano předčerpání paliva po otevření dveří, ale musí fungovat dveřnbí zámek (mikrospínač co se kazí - musí reagovat stropní světlo na otevření dveří).
Ano, má. Naštěstí to není Focus MK1
Ale relé je aspoň pro mě dostupnější nebo diagnostika a ty hadice (trubky) přívodu a vratky u filtru jsou ještě přístupnější. Ani tam není tepelnej štít nebo kryt jako u Felicie. Na filtr je opravdu nádherný přístup.
A pokud má někdo čistej nebo světlej onyx interier, tak na zadní sedačky chytám až v poslední možnosti.
Přístup pod sedačkou má i Focus. Ke konektoru normální, pro výměnu čerpadla jde zvětšit otvor a pak ho zase zadeklovat (ano správně je přístup sundat nádrž).
Fobie nestartuje - postup tu už je, nejdřív projít palivový čerpadlo a čidla nezbytný pro chod (hall senzor). Pokud na petflašku reaguje a má náznak zapálení, tak benzín nejde vůbec ( z petky je minimální tlak, na liště musí být ca 3 bar aby vstřiky prášily a daly správnou dávku)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.