Nejste přihlášen/a.
Mam TDCi 2.2 114kW. Rada Puma. No, kdyz budes lit kvalitni naftu, nebo aditiva, nemusi Te to potkat treba nikdy. To je tezke rict tak z hlavy. Muzes to poznat podle studenych startu v zime. Na 5tku do kopce to poradne zaslapnout a nutit ten motor podat co nejvetsi vykon. V pripade projevujici se zavady motor padne do nouzaku. Bud maly tlak nafty(nafta vali prepadem), nebo treba regulace turba. Potom si muzes udelat prepadovy test. Na internetu je dost navodu jak nato. Jde o zkousku tesnosti vstriku, zda moc nepropousti do zpatecky. Taky ty vstriky muzou byt mechanicky hlucnejsi, lidove receno zacinaji cvakat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.