Nejste přihlášen/a.
Pedály z auta:
Celá konzola drží nahoře uprostřed v ose pedálu brzdy na 12 té hodině vysokou maticí M8 na 13 klíč.
Dole na dvou matkách normální velikosti M8 na 13 klíč.
Tady pozor. Ty dvě dolní matky nejsou na šteftech v karoserii. Ty dva šrouby jsou navařeny na kusu pásoviny plechu. Ten je z motorového prostoru přiložen skrz přepážku plechu karoserie do kabiny.
Je sice zapráskaný rapaťákem a plastizolem, ale může vypadnout. Nic se neděje, ale blbě se to montuje zpět. Lepší, aby ten kus kovu se šrouby pomocník v motorovém prosotru přidržoval. Dá se nahmatat hned na 6 hodině pod talířem posilovače brzd.
Spojkové lanko je uchyceno na čepu pedálu nahoře malou segerovou pojistkou. Mě se téměř 50:50 daří ztrácet. Dokonce se umí ztratit mezi kobercem a protihlukovou výplní k nenajití. Tak opatrně, aby nebrnkla.
Lanko pedálu plynu je jen zakončeno hákovitým drátem vloženým v gumové průchodce v oku pedálu plynu.
Pedál brzdy má válečkový čep zakončen hranatou speciální segerkou.
Na snímači brzdového světla jsou jen dva Fastony
Zbytek tam není nic zvláštního a ani nic dalšího.
...
Samotné rozebrání pedálů je v principu plastová trubka, kterou prochází tyč čepu spojkového pedálu a na té plastové trubce z venku je zaháknutý pedál brzdy. pedál plynu je bokem extra mimo.
Při poškozené konzole většinou praskne asi 1-2mm konec té plastové trubky. Jinak se pedálová konzola nedá téměř poškodit nijak. Jen ta trubka.
6U0721817 trubka
Díl 19 je ten kus pásku plechu se šrouby M8 prostrčen plechem do interiéru a může vypadnout ven.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.