Nejste přihlášen/a.
Jak píše jd.
Nejprve je potřeba znát LOGIN. Ten byl na takové palstové visačce s kódy u klíčů. Normálně Škodovka dávala dva klíče a tuhle vysačku s kódem prořezu klíče a s LOGINEm na odemknutí jednotek (pinem).
Přes VAG-COM, VCDS, atd... ODIS se vstoupí do řídící jednotky budíků a zadá se LOGIN, pak se může přispůsobit nový transpondér v klíči na ECU immobilizéru v budíkách.
Pak lze nastartovat.
...
Mechanicky lze udělat klíč dle VIN přímo ve škodovce za 1700kč.
Zajděte do Škodovky a dle VIN nechte udělat nový klíč. Klidně jen hlavu pro vystřelováka.
1Z0 837 246 G
Dle VIN auta dostanete hotový vyfrézovaný klíč do původních zámků (musí být původní z toho daného auta)
Díl vypadá dle kódu takto:
...
Pomocí tohoto klíče otočíte ve spínačce a můžete začít přizpůsobovat transpondér, aby šlo odblokovat immobilizér a nastartovat.
Jiný postup není.
Leda upravit eeprom motoru a immo vypnout. Ale to je pro odborníky v elektronice a né pro autorizáky.
...
Můžete si koupit i novou sadu zámků. Výměna je triviální. Stačí TORX20.
k ní ovšem nové transpondéry (jsou na jedno použití) a přizpůsobit immo.
...
Jak hloupej musí být člověk, aby ztratil klíče od auta... To se s ním 20 let nejezdilo a je v garáži? Pak bych to chápal.
Musi se bud vypnout (hack jednotky motoru) nebo prizpusobit novy klicek do imobilizeru pres VAG pro RJ motoru, aby slo nastartovat.
Pokud znate originalni PIN, co se v te dobe daval k novemu autu, tak to neni zadny problem prizpusobit IMO pres VAG kabel a SW. Postup byl jednoduchy.
Pokud PIN nevite, tak zase hack, nacist neoficialnimi nastroji na klicky (nacte se pin ulozeny v ECU) anebo zaplatit Skodovce, myslim ze od jiste doby to delali pres VAS a ty PINy se pak nedavaly, ale k novym autum znalosti nemam... tak me nekdo doplni
Pripadne oslov par firem co ma v nazvu "autoklice" a treba to za 2 litry vyresi (rozeberou vlozku a podle ni vyfrezuji novy klic).
Prizpusobit IMO resp. nacist puvodni pin (login) z eepromky slo snadno po kabelu (neoficialni softy jako vagprog vag tacho a mnoho jinych)...
pripadne v ECU motoru v EEprom byl jeden bit, ten kdyz se zmenila hodnota, tak ... (uz ECU motoru nastartoval i bez IMMO
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.