Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ztracené klíčky od auta, nejsou náhradní

Od: hui odpovědí: 8 změna:
Ahoj, co teď? Dá se auto nejak nastartovat? Je to fabia 1.4mpi 50kw 2003.
Auto je odemčeno.
Co vše se musi udělat?
Díky

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

5x

Jak píše jd.

Nejprve je potřeba znát LOGIN. Ten byl na takové palstové visačce s kódy u klíčů. Normálně Škodovka dávala dva klíče a tuhle vysačku s kódem prořezu klíče a s LOGINEm na odemknutí jednotek (pinem).

Přes VAG-COM, VCDS, atd... ODIS se vstoupí do řídící jednotky budíků a zadá se LOGIN, pak se může přispůsobit nový transpondér v klíči na ECU immobilizéru v budíkách.

Pak lze nastartovat.

...

Mechanicky lze udělat klíč dle VIN přímo ve škodovce za 1700kč.

Zajděte do Škodovky a dle VIN nechte udělat nový klíč. Klidně jen hlavu pro vystřelováka.

1Z0 837 246 G

Dle VIN auta dostanete hotový vyfrézovaný klíč do původních zámků (musí být původní z toho daného auta)

Díl vypadá dle kódu takto:

autoklice123.cz/...

...

Pomocí tohoto klíče otočíte ve spínačce a můžete začít přizpůsobovat transpondér, aby šlo odblokovat immobilizér a nastartovat.

Jiný postup není.

Leda upravit eeprom motoru a immo vypnout. Ale to je pro odborníky v elektronice a né pro autorizáky.

...

Můžete si koupit i novou sadu zámků. Výměna je triviální. Stačí TORX20.

sbazar.cz/...

k ní ovšem nové transpondéry (jsou na jedno použití) a přizpůsobit immo.

...

Jak hloupej musí být člověk, aby ztratil klíče od auta... To se s ním 20 let nejezdilo a je v garáži? Pak bych to chápal.

Klíč se přece ztratí raz dva.. Stačí se jít koupat teď v tom vedru a třeba ho zapomenout v kratasech..nebo ho dobře schovat a pak zapomenout kam.. Stačí někam běžet a vypadne z kapsy.. Stačí mít neposlušné děti co ho někam zašantročí atd..Nebo ho omylem sebere ze stolu kolega v práci.. Manželka..milenka.. senilní příbuzný... Možností je dost*smich*

děti, milenka beru *smich*

jd

Proto nejen Tesla uz nema klíček :-D

Klíč od auta se dá ztratit úplně stejně, jako jakýkoliv jiný klíč, či cokoliv jiného. Vy jste nikdy nic neztratil?

Klíče a doklady nikdy.

Ve školce maximálně méďu, ale to je let...

 

jd
hodnocení

1x

Musi se bud vypnout (hack jednotky motoru) nebo prizpusobit novy klicek do imobilizeru pres VAG pro RJ motoru, aby slo nastartovat.

Pokud znate originalni PIN, co se v te dobe daval k novemu autu, tak to neni zadny problem prizpusobit IMO pres VAG kabel a SW. Postup byl jednoduchy.

Pokud PIN nevite, tak zase hack, nacist neoficialnimi nastroji na klicky (nacte se pin ulozeny v ECU) anebo zaplatit Skodovce, myslim ze od jiste doby to delali pres VAS a ty PINy se pak nedavaly, ale k novym autum znalosti nemam... tak me nekdo doplni


doplněno 19.07.22 21:05:

Pripadne oslov par firem co ma v nazvu "autoklice" a treba to za 2 litry vyresi (rozeberou vlozku a podle ni vyfrezuji novy klic).

Prizpusobit IMO resp. nacist puvodni pin (login) z eepromky slo snadno po kabelu (neoficialni softy jako vagprog vag tacho a mnoho jinych)...

pripadne v ECU motoru v EEprom byl jeden bit, ten kdyz se zmenila hodnota, tak ... (uz ECU motoru nastartoval i bez IMMO :)

 

jd
hodnocení

0x

Firmy ani nejsou moc drahé, zjištění PINu od cca 500,-:

autoklice-kvalitne.cz/...

mno, on ten klon kabel z čajnY co uměl vyčítat z Eepromky pin, stál na eBay asi 300 i s dopravou :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]