Nejste přihlášen/a.
Myslím, že to bude stejné jako u VW motorů.
Motor se přizvedne a držák procházející krytem rozvodů včetně silenbloku v karoserii se demontuje. Pak se sundá víko rozvodů bez problému. Neměl by utéct. Drží ho silenblok na druhé straně na převodovce.
A pokud je to pouze reakční vzpěra, která u některých aut není nutně dole, ale může být i nahoře, tak tam si nedělej moc starosti. Případně ten 1cm kdyby to ujelo, tak si pomůžeš dřevěným trámem.
Ale Opel motory neznám, tak to ber jen jako tip, ať se toho nebojíš
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.