Nejste přihlášen/a.
Řídící jednotku je třeba resetovat odpojením baterie. Po resetování se sama naučí s novými parametry škrtící klapky pracova.
Pro smazání veškerých "měkkých"dat obyčejně funguje tento postup: Odpojíme ( – ) pól baterie, sešlápneme brzdový pedál (tím se vybije zbytkový náboj v elektrické soustavě) a necháme auto asi jednu hodinu stát. Pak připojíme baterii, zapneme klíček a počkáme ca 30s. Z motoru se může ozývat cvakání, to se motor snaží "naučit"škrtící klapku a najíždí s ní do krajních poloh. Když cvakání ustane, nastartujeme motor a necháme ho běžet ve volnoběhu až do dosažení provozní teploty. Volnoběh bude různě kolísat a postupně by se měl ustálit na nějakých 750-850 rpm.
Na Fokusu MK1 tuším brzdová světla, pokud se nezpane klíček, nesvítí.
To jen tak na okraj. Některá auta zase netroubí, když není klíček, ale světelná houkačka tuším funguje vždy.
Stejně tak zbytkový náboj vybije i stropní lampička nebo zkrat svorek od aku (ne na akumulátoru pochopitelně, ale to snad i trouba ví).
To moc valný efekt nemá. Je potřeba hlavně hrany té klapky vyčistit a štěrbinu, kde hrany opouští kanál při plném otevírání. Jinak to nemá smysl. Možná by se to tímto způsobem povedlo vyčistit při spotřebě 10 sprejů, ale hrozí přehlcení a spálení katalyzátoru, který s těmi uhlovodíky ze spreje velice silně reaguje.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.