Podle mne to hodí po připojení na diagostiku, kterou používají při měření emisí chybu a půjdeš zase domů
jakubvalicek
Ale podle mě to není závada emisne relevantní.Nema na ně žádnej vliv..
mathew
To, ale bohužel nikoho nezajímá teda technik to chápe, ale ten co ty předpisy vymyslel ne... Strýce vyhodili, protože mu to psalo závadu na klimatizaci a to na té STK a EM zná i ředitele
Pokud vím, tak připojení na STK je přes základní formát OBD, kde lze pouze identifikovat závady motoru... Případně lze z této diagnostky zjistit, že závady byly smazány a je potřeba nějaké kilometry projet, aby proběhl samotest systému (EGR, atd.)... Tak že ostatní chyby jako klima atd . jsou pouze báchorky...
Strýce vyhodili, protože mu to psalo závadu na klimatizaci a to na té STK a EM zná i ředitele.Kdyby se po odjezdu pokadilo cokoliv tak by to odnesl technik.Tak si zajel na jinou STK a tam mu udělali když na této ani ředitel s tím nechtěl být spojován?
jakubvalicek
Myslíte že můj problém bude teda vadit?Četl jsem že podle nové metodiky emisí od 2016,vadí jen chyby emisne relevantní což přece senzor oleje není.diky
Určitě jo ale opravdu nikdo neví?Originál škoda stojí kolem 2000.je to Octavia 2 fl 1.4 tsi.Ja to zkusím a uvidím.S emisema to nesouvisí a chyby v paměti prý jinak nevadí.
Tak tam jednoduše zajeďte a když vás vyhodí,tak si ho koupíte..Anebo ho kupte rovnou.Nemusí to být originál Škoda, protože Škoda si žádné sama nevyrábí.. Během let výroby jim to dodával kdekdo, akorát jim na to pleskl znáček Škoda.
vadí jen chyby emisne relevantní což přece senzor oleje není. - tak kupte nový senzor nebo odstraňte poruchu.
Takže jste hned na začátku ani neprošel emisema? V dnešní době to při přechodu na ,,slunce,, bude ještě horší.Když nezískáte emise tak je zbytečné jezdit dál na technickou.
V tomto vám ani ředitel nepomůže aby si vzal v dnešní době na triko ,,vrak,, na silnici.Opravte nebo zrušte a kupte jiný.Ještě zkuste tu kontrolku odpojit aby neblinkala.Třeba si toho technik nevšimne,ale když to máte už v papírech a STK jsou propojená tak nevím jestli to půjde.
Jezdit na technickou bez emisí bylo zbytečné ještě nedávno, dnes to naopak jde, že pokud auto nedá emise, na TK se pokračuje a emise se dají znovu absolvovat dodatečně.
lubosnovak
Cože, já jsem si až do teď myslel, že uspěšné provedení emisí je podmínkou pro absolvování STK.
Problikne jaká kontrolka? Oranžová? Pokud ano, nemáš chybu v zámku kapoty vozidla? Ten mikrospínač je tam poruchovější jak snímač hladiny... Ale samozřejmě i ten snímač hladiny se občas mění...
Zajímá je akorát emisní readiness kód, který je načten z EOBD a nemůže být splněn, pokud je na motoru závada včetně klimatizace, ale klima je v emisním kódu defaultně tak či tak tuším na 0 - vyhovuje, takže zbytek závad je opravdu nezajímá, jako čidlo oleje.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.