Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Felicie 1.4 mpi

Od: pavloms* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,mán felicii 1.4 mpi rok 2001 a problem je ten, když nastartuju motor se klepe a jakmile se zahřeje tak to přestane.A asi s tímto souvisi i to že mě to poměrně dost žere. Motor má najeto 280.000 Nechce se mě to prodávat, tak jen zjištuji co to muže byt a kolik mě asi výjde servis. Děkuji vám všem za rady

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

olinl
hodnocení

2x

Felicii 1,4 MPi neznám, 1,3 1,6 1,9 ano.. Motor má už něco nalítáno, řekl bych že je něco s přípravou směsi do zahřátí motoru. Může to být nějaké čidlo teploty na motoru, které ovlivňuje bohatost směsi.

pavloms*
hodnocení

Pardon za chybu, jedná se o Fábii. Díky za info

 

hodnocení

2x

Já bych začal novým palivovým filtrem, vyčistil vstřiky a dal nové O-kroužky na vstřiky. Tak klapka dělá docela velký podtlak v sání, když je zavřená a 280tkm je dost, takže i tohle.

Pak nové svíčky co tam patří Champion RC89PYC.

Dále vyčistit acetonem ve spreji (čistič egr nebo čistič karburátorů a klapek) čidlo tlaku a teploty v sání co je za klapkou zezadu (MAP sensor).

Dále vyčistit škrtící klapku a na kanále 098 VAGem adaptovat.

Seřídit ventily. Sací 0,25mm a výfukové 0,20mm (pokud je to Felicie 1.3MPi!)

Vhodné by bylo sehnat novou lambdasondu. Stará pomalu reaguje a dokud se neprohřeje, tak většinou nefunguje a má to na volnoběh a výkon zásadní vliv. Patří tam Bosch LSH 25. Nedávat náhrady nebo univerzály.

U tak velkého nájezdu může být podpálené i těsnění svodů k hlavě.

Na čidle snímače otáček nesmí být špony z obložení spojky. Otři hadrem.

pavloms*
hodnocení

Díky za rozsáhlou odpověď, omlouvám se za překlep, jedná se o Fábii. Takže holku asi sveřm do servisu

Potom je rozdíl v adapaci klapky na kanále 060, lambda či lambdy jiné a ventily se neseřizují na vůle.

Jinak by měli projít vše jak jsem psal pro 1.3MPi. Svíčky stejné.

Jinak pozor u motoru AZF. On trošku na volnoběh zakopává normálně, jak otvírá ecu EVAP ventil od nádrže a chudí směs nebo vypíná vstřiky. Je to prostě Euro 4 a ten Feldí motor nebejt tohodle a dvou katů a dvou lambdasond by na Euro 4 ani nedosáhl.

 

hodnocení

1x
avatar dabel
Ja bych začal novejma svíčkama a zapalovaci cívkou

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]