Nejste přihlášen/a.
Chyba CAN vedení, vadný sensor natočení volantu? Vadný kroužek volantu ve verzi s ESP?
Svazek drátů kolem nosníku pod posilovačem brzd.
Vadné servo (Koyo nebo TRW?)
EPC je plynový pedál a jeho el. řízení s ECU motoru. Se servem nemá nic společného.
...
Nájezd km? Po nehodě na levou stranu?
Napětí v palubní síti stabilní nebo má výpadky?
Prostě bez VAGu nezjištíš nic a nevím, jak dě dál směrovat
TRW poznáš podle zeleného víčka nádobky pod baterkou, kdy má malinké vroubky jako PETka víčko.
Koyo má hladké víčko s 5ti vroubky a je to na víčku napsané.
Dále po vyndání krytu mlhovky na levé straně jde na těle serva přečíst štítek.
A diagnostika taky zjistí typ.
Pokud to zase jde, tak je problém v komunikaci a sázím na vadné vedení. Uhnilé nebo protlučené dráty od tvrdé chráničky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.