Nejste přihlášen/a.
Při opravě motoru jsme zjistili, že sací potrubí, do kterého také recirkulují nespálené plyny je dosti zanešeno sazemi. Gumové koleno jsme vyčistili, ale ostatní části jsme nechali. Existuje nějaký prostředek, který by se přidal do nafty při tankování, který by tuto cestu turbovzduchu vyčistil?
Aloisb nejlepší pro motor i výkon atd. je zaslepit EGR ventil. To je ta příčina zadělaného sání motoru. Dokud nebude zaslepen tak to můžeš čistit furt dokola.
Ne nestoupne, spíše naopak. EGR ventil je ten největší nesmysl jaký kdy do auta namontovali. Je tam jen kvůli ekologii a chová se přesně naopak. Vynálezce EGR ventilu by mněl dostat cenu ropáka neli rovnou trest smrti udušením v těch srač, , , co musí sežrat chudák motor.
doplněno 19.05.10 21:36:Je to celkem jednoduché, pod přírubyčku která vede od EGR ventilu do sání se dá místo těsnění měděný nedo hliníkový plech ve tvaru příruby, a jeto. Jestli ale máte známeho tak to "sfoukne" za 1/2 hoďky. Díky za hodnocení
Tak díky za radu, hned při příští příležitosti o to požádám svého známého opraváře, protože si na to sám netroufám.
nevím o jaké auto a rok se přesně jedná,ale čím novější,tím větší možný problém s řídící jednotkou-má snahu(a úspěšnou)se házet do nouzového režimu...Souhlas s tím "vynálezem zkázy"(EGRkem)-je to proti logice-když už vypouštím hořením,spalováním,čmoudíčky do ovzduší,tak je budu chtít spíš nějak filtrovat než hnát zpátky ke spalování-hodně zjednodušeně řečeno-popel a saze už taky podruhý nespálíme...Prostě to zkuste a uvidíte "co na to počítač"
Právě že u Fordů(obzvlášť je problem s tímhle skvělým vynálezem ,EGR),proto jsem to i napsal,ale jak tam někdo radil,zkus jej zaslepit a uvidíš,žádné poškození ŘJ nehrozí,pouze "spadne"do nouzového režimu(na palubce bude svítit oranž.kontrolka motoru a auto nepojede(podstatně hůř než normál-je to na dojetí do servisu)-má-li mechanik diagnostiku,tak by jí mohl zpět "vyčistit"-jinak ten skvělej ventil stojí někde lehce přes čtyřku,což je taky moc fajn,vzhledem k tomu,že je akorát pro zlost...Prostě ventil zaslepte a uvidíte co bude-držím palce,aby nebylo nic...Je to tak 50-50
Erichu a Aloisb u Fordů TDDI se používají dva druhy EGR jeden je bez potenciometru a druhý je s. Pokud by se vyřadil podtlak u EGR ventilu s potenciometrem pak to může spadnout do nouzáku ,ale pokud se nechá vše zapojené a jen se zaslepí přívod toho sajrajtu do sání ŘJ to nijak nepozná krom toho ,že dostává informace že splodiny jsou OK a pak se zlepší i akcelerace, není tam "díra". Zaslepoval jsem takto již dost ropákú a zatím jsem se nesetkal s problmém, zatím ani u Fordů (Mondeo , Fokus). Nicméně ŘJ se vžádné případě nepoškodí a ani nic jiného.
Tak tak,to je v praxi důsledek honby za nižšími emisemi-člověk si taky nenatáhne rouru z komína zpět ke kotli jako přívod vzduchu k hoření-Nedávno běžel dokument na toto téma-sedm největších lodí světa vyprodukuje tolik emisí za rok,co 10na8,čili sto milionu aut-a to nikdo neřeší a řešit jen tak nebude...,pokud máte Forda,tak vyřazením EGRka může být trošku problém s řídící jednotkou-ale nemusí(ze zhruba deseti měly čtyři problém)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.