Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
chtěl bych se zeptat jestli by mi někdo neřekl zkušenosti s tímto motorem, případně údržbu a v jakých otáčkách ho držet a zda se vyplatí přidávat aditiva? Pořídil jsem si novou fabi tímto motorem. Podle počítače mi to občas radí držet otačky někde na 15 00 ale prijde m to straně málo...
díky
Poradce na eko-řazení je kurvítko - neřídit se tim. Chytrý dobíjení je kurvítko (jde vyřadit). Start stop je kurvítko - nepoužívat, jde vypnout i trvale. Motor přímý vstřik = karbony, aditivace VIF je skoro nutnost. Klasika - nehonit za studena, po dojetí nechat dochladit turbo (30s nízká zátěž nebo volnoběh), olej měnit po 10 max. 15kkm/ 1 rok, krátký jízdy ještě dřív (při couračkách ředí olej benzínem), olej nejlíp 0W30 VW 502.00 nebo 504.00. Slabá spojka + motor do 2k chcíplej + dlouhý kvalty - nic moc kombinace. Nad 2k jede slušně, neboj se zahřátej motor točit, klasika dvojku vytočit až pod omezovač (až do když tah slábne - víc nemá význam) a pak dát vyšší kvalt a držet rychlost (tohle vychází dobře i na spotřebu a přitom se neloudáš poooooomalou akcelerací). Bez zátěže můžeš šolíchat i v nízkých otáčkách (rovinka/ lehce z kopce klidna 50 kmh na 4, při akceleraci nebo do kopce ale musíš podřadit na 3 nebo i na 2 (akcelerace do kopce)...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.