Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Motor 1.0 TSI 70 KW

Od: richard11 odpovědí: 1 změna:

Ahoj,

chtěl bych se zeptat jestli by mi někdo neřekl zkušenosti s tímto motorem, případně údržbu a v jakých otáčkách ho držet a zda se vyplatí přidávat aditiva? Pořídil jsem si novou fabi tímto motorem. Podle počítače mi to občas radí držet otačky někde na 15 00 ale prijde m to straně málo...

díky :)

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

1x

Poradce na eko-řazení je kurvítko - neřídit se tim. Chytrý dobíjení je kurvítko (jde vyřadit). Start stop je kurvítko - nepoužívat, jde vypnout i trvale. Motor přímý vstřik = karbony, aditivace VIF je skoro nutnost. Klasika - nehonit za studena, po dojetí nechat dochladit turbo (30s nízká zátěž nebo volnoběh), olej měnit po 10 max. 15kkm/ 1 rok, krátký jízdy ještě dřív (při couračkách ředí olej benzínem), olej nejlíp 0W30 VW 502.00 nebo 504.00. Slabá spojka + motor do 2k chcíplej + dlouhý kvalty - nic moc kombinace. Nad 2k jede slušně, neboj se zahřátej motor točit, klasika dvojku vytočit až pod omezovač (až do když tah slábne - víc nemá význam) a pak dát vyšší kvalt a držet rychlost (tohle vychází dobře i na spotřebu a přitom se neloudáš poooooomalou akcelerací). Bez zátěže můžeš šolíchat i v nízkých otáčkách (rovinka/ lehce z kopce klidna 50 kmh na 4, při akceleraci nebo do kopce ale musíš podřadit na 3 nebo i na 2 (akcelerace do kopce)...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]