Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Aditivum VIF do Favorita s karburátorem

Od: lubosnovak odpovědí: 5 změna:
Je to dobrý nápad lít VIF do 30 let starého auta s motorem vyvinutým na začátku 60. let, ikdyž ho má Favorit výrazně modernizovaný?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
Ano.. Není to pouze dobrý nápad,ale nutnost při kvalitě benzínu, který draze tankujeme.I v tom Rusku tankují určitě lepší benzín než my v Čechách:(

 

hodnocení

0x

Pokud si poměníš ty zelené hadice s opletem za kvalitní moderní continental contitech, jak jsem ti psal (žádný starline a podobný sra...), tak to nijak nepoškodí a naopak se zlepší chod motoru, který nemá zpětnou vazbu regulace směsi elektronikou jako monotronic nebo MPi.

Jsou tam 6 a 8 mm

lubosnovak
hodnocení

Jo, díky. U BMM a MPI by se to dělat nemělo kvůli elektronice?

Jde o to, že elektronika si správnou směs sama zmixuje a nastaví dle toho předstih.

Karbec se na +/- dané palivo musí seštelovat a pak je nastavení pevné a motor potom běží podle toho, zda je palivo dle nastavení dobré (tedy jestli je stejné jako v době seřízení), pak jede pěkně a nebo špatné a pak jede hůře nebo více žere.

Nejde o vhodnost a možné poškození aditivy. To je nesmysl. Jde o aktuální nastavení, které karbec nemění a elektronika má tu výhodu, že se stále přizpůsobuje. Potom spousta lidí ani nepozná, že tankuje horší palivo.

lubosnovak
hodnocení

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]