Nejste přihlášen/a.
Ano, čipy jsou v té části s planžetou.
Tedy transpondéry.
Je potřeba koupit správný, který komunikuje s O2.
Koupíš 2ks a instaluješ je do klíčů.
Třeba přes VAG-tacho zjistíš pin přístrojové desky, kde je immobilizér. U starejch pleček to jde i s KKL kabelem a K-Commanderem 1.4
Potom se do budíků přihlásíš LOGINem a zadáš PIN.
Immo se odblokuje a na kanále tuším 00 v přizpůsobení zadáš 00 testuješ a uložíš.
Smažou se staré transpondéry, které budíci znají.
Na kanále 21 napíšeš počet transpondérů (klíčů), které chceš naučit a testuješ a uložíš. Pak postupně nastrkáš klíče a otočíš na kontrolky. Úspěšnou operaci dává najevo kontrolka immobilizéru se žlutým autíčkem na budíkách.
Max 8 klíčů lze nakodovat.
Pak je hotové a jezdíš.
...
Jsem proti vytváření klonů. Klíče by měli být každý se svým transpondérem a né klony jenoho transpondéru. Je to sice jednodužší pro klíčnictvý, ale je to nesprávný postup.
PIN pro LOGIN je i na plastikové klíčové visačce origo ze škodovky. Stačí jí rozdělat a uvnitř setřít jak stírací los.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.