dobry den jsem čerstvý řidič chtel bych se zeptat zhruba po 100 km padne voda na čáru minimum po doliti zase az po 100km teplota je v normalu víčka atd jsou cisty jedna se o b6 2.0tdi 103kw dekuji všem za normální odpověď
1. Někde to teče spojem, chladičem (přírubou), čerpadlem, výměníkem na motoru, topením, atd...
a nebo
2. Motor tu kapalinu spaluje ve válcích skrz vadné těsnění mezi blokem a hlavou.
Kouří bíle výfuk? Tlakují hadice? Dělá se pod autem louže a není to z kondenzátu klimy? Vlhne někde spoj nebo příruba chladiče?
V lepším servisu jsou přípravky na natlakování systému přes nádobku (sundá se víčko a vloží se přípravek s manometrem). Pak se sledují úniky a vadný díl se vymění. Žádná věda.
Po jízdě kouknout pod motor, jetli z něj něco nekape. Až motor nebude horký, s baterkou prohlédnout všechny spoje vodních hadic a osahat je, jestli nejsou vlhké. V místě úniku se vetšinou vytvoří mapa jakoby z vodního kamene. Sejmout víčko oleje a podívat se, jestli na něm není pěna.
A když to nedolejete tak klesá dále a nebo už zůstane na minimu. Mám zkušenost z aut koncernu VW že ať se naleje jakékoliv množství mezi MAX a MIN tak to po určité době stejně klesne na MIN a tam to zůstane. Dělá to starší typ nádobky s výčkem kde je přepad v objímce.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.