Zdravím u motocyklu 50cc byl měněn kit70cc motor běží jak má po výměně...zhruba po deseti minutách to přestalo jít do otáček tudíž ztrácí výkon.vse měněno svíčka ,poskládáno nastaveno jak má...víc jak 5000 více nejde jedná se o EFI elektrické vstřikováním 4T tudíž elektrika myslel sem jeslí to málo nedává benzín nebo jeslí čidlo otáček ...díky za radu
Jednou z možností je, že se tepelně roztáhne materiál pístu a píst. kroužku ve válci a motor se přibrzdí nebo kousne-u nového/nezajetého motoru se to stává, např. když jede dlouho na maximum a nemá dostatečné chlazení(jízda do táhlého, prudkého kopce). Čidlo(pokud tam je) můžeš koupit jiné a vyzkoušet vyměnit. Nemá ten kit omezovač otáček?
vokac: Každý stroj (i motor motorky) je dimenzován a vymyšlen konstruktéry tak (nevím jak je to nastaveno např. v Číně), aby v originále nějakou tu "rozumnou" dobu vydržel a každá další "výkonnostně zvyšovací" úprava stroje znamená větší zátěž na součásti stroje a vedlejším produktem je i zkracování životnosti stroje. Ve tvém případě-pokud chceš jezdit rychleji, pořiď si silnější motorku nebo to tolik lidově řečeno "nehoň". Je to jako by si neupravovanou Škodou Felicií chtěl jezdit 230 km/h.. I kdyby si např. snížil hlavu, vyměnil svíčky za "lepší", dal kované písty, lepší olej a přidal turbo, pojede to líp, ale životnost motoru se zkrátí (nehledě i potom na zhoršení brzdného účinku brzd, spotřebě, stabilitě vozu atd.)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.