1.4 MPI dilema

Od: Datum: 05.11.12 16:39 odpovědí: 2 změna: 21.11.12 22:12

zdravím.. tak jsem se po pauze na uklidnění nervu zase hrabal v MPI.. měnil jsem těsnění pod sáním kvuli chybě nesmyslneho zatižení.. což by mělo znamenat přisavani falešneho vzduchu.. když jsem to měl rozhozené, všiml jsem si že všechny kanalky v sacim potrubí jsou suché kromě jednoho, ktery byl mokry od benzinu.. znamena to že vstřik je v háji a kape? nicmeně po složení a napíchnutí se problém nevyřešil.. lamda se zdá byt dobrá.. jen mě trápí že faktor je kolem 20%.. opravdu netuším proč.. už to snad nema kudy sát.. dále jsem vysledoval že pokud vymažu tu chybu nesmyslného zatížení a dám blok hodnot hned tak lambda faktor klesne cca na -5% , auto se cele zatřepe jak kdyby mělo chcipnout a vyhodi to znova chybu nesmyslneho zatížení.. a lambda faktor se vyhrabe zpatky na těch 20% a tam si lítá.. nevím jestli to je softova chyba nebo co.. už fakt nevim .. jinak to jede OK


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jami*
Datum: 21.11.12 21:23
 

Co MAP senzor?

 
Datum: 21.11.12 22:12
 

ten jsem měl venku a čistil jsem ho... hodnoty jsou v toleranci..

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.