Dobrý večer koupil sem auto kde svítila oranžová kontrolka oleje měl sem tu pana s diagnostikou bohužel chybu nenašel ale všimli jsme si že prejizdim olej když se na to podíval zjistil že je tam o dost víc oleje s motorem se naštěstí nic nestalo ale otázka je zdali je možné že kvůli tomu tónů svítí ta oranžová kontrolka Díky za rady
Pán nemá diagnostiku nebo tomu nerozumí, pokud svítí kontrolka motoru, závada tam je. Množství oleje tuhle kontrolku nerozsviti. Nejspíše auto neregenuje, nevypálí katalyzátor. Jeďte k odborníkům.
b6
Pánovi a ukázala diagnostika a chybu 4649 ale má jen nějakou diagnostiku a že to má jen základní a podrobnější chyby to ukazuje jen na jeho auto já mám passat b6 Nemůžu dohledat co to může být
Pán nemá diagnostiku nebo tomu nerozumí, pokud svítí kontrolka motoru, závada tam je. Množství oleje tuhle kontrolku nerozsviti. Nejspíše auto neregenuje, nevypálí katalyzátor. Jeďte k odborníkům.
007cz
"Neregeneruje DPF"... pátek večer.
break
Na to není ani potřeba diagnostika, pokud u auta s DPF je na měrce víc oleje než má být...
To se zase sešlo u prodeje/nákupu auta expertů Jeden neví jakou si má vzít diagnostiku a jak se s ní pracuje a další tvrdí, že motoru po přelití olejem nic není ačkoliv svítí kontrolka motoru. Možná to spolu nesouvisí, ale to posoudí servis, který tomu rozumí
Zakladni diagnostika je cich. Pokud olej smrdi naftou, tak je tento vrak do srotu. Ale jake auto, na jake palivo jste nenapsal a zaroven chcete odpoved. To chce kristalovou kouli.
Má Prassáta B6 . Motor asi ani sám neví.. Počítám že je to člověk,co si plete čtyřválec s čtyrlitrem.. Tím se ho nechci dotknout . Prostě tomu asi vůbec nerozumí..Ale to není ostuda..Kdybych šel koupit např. počítač nebo jinou elektroniku,tak mě oškubou jak blondýnu
Než o přelití oleje se spíš jedná o palivo v oleji. Doufám, že cena vozu byla "za odvoz". Jako rozumím tomu, že si levné auto se závadou koupí člověk, který tomu rozumí a ví, že se mu to vyplatí opravit. Ale to asi nebude váš případ, že?
Mnoho oleje je špatné (ať už je to přelitý olej, nebo do oleje natekla nafta). Když je vyšší hladina, tak klikovka z oleje udělá "šlehačku", která obsahuje vzduch, je hustá a nemaže, ptotože se nedostane tam, kam má. Olejové čerpadlo "šlehačku" netlačí do olejových kanálků a v mazací soustavě je malý tlak.
Když motor nějakou dobu běží, tak po otevření výčka oleje nebo na měrce, by mělo být vidět, jak "olej" vypadá.
Ale závada může samozřejmě v něčem jiném, jen píšu o vysoké hladině oleje.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.