Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto nechyta

Od: xxx333 odpovědí: 7 změna:
Ahoj, nevíte co může být u golfa 1,4 bez turba za problém, když mi nechce chytnout napoprvé? Může za to stání v kopci? Stalo se mi to tuším už 1 a auto mám 5 měsíců. Je po výměně rozvodu. Olej ani kapaliny mi nepřijde že by se ztracely

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

xxx333
hodnocení

Může za to ten kopec například? Že stojí čumákem nahoru a nedošel benzín jak stalo ty 3 dny? Nebo projevuje se takto zadreny motor? Poškozený?

 

k2
hodnocení

0x

Pokud ma auto jen ten problem, ze 2x nechytne napoprve behem pul roku, tak bych to opravdu neresil...

 

hodnocení

0x

Kód motoru?

Nebo benzín/nafta, kW, rok?

Co to je za Golfa? III, IV, V, VI, VII?

Kolik má najeto km?

Baterka je jak stará?


doplněno 02.05.22 00:52:

To je pravděpodobně BUD.

V diagnostice je dokonce možnost dokódování dotankování plaiva do lišty na motoru nad vstřiky, aby to chytlo hned. Ovládá to ECU přes dveřní kontakt řidiče. Pokud nefunguje ten dveřní kontakt, tak krom nefunkčního pípání zapomenutých světel nebo neovládání stropní lampičky ani nedotankovává. Ale nemusí to být defaultně u tebe nakódováno. Ale nebylo by to špatné.

Je to obyčejný MPičko jako u Feldy s nepřímím vstřikem do sání.

Problém v palivu nehledej, že to nechytne hned.

Klidně bych se zaměřil na stav baterky, kdy pokles napětí může některé jednotky zresetovat a než se načtou znovu a případně na druhý start motor ochotněji točí a pak chytne hned, tak bych šel i po baterce a dej tam tu nejsilnější, co se vejde do boxu. Vydrží i dýl.

Další problém může být z blokací motoru přes vadný imobilizér v klíčku. Zvláště, pokud má auto už něco odjeto a klíčky párkrát spadly na zem.

Diag by to měl v bloku hodnot vyloučit, kdy ti ukáže před startem autorizovaný přístup a pokud to i přesto udělá zmíněný problém, tak hledej dál jinde.

Nicméně u některých aut je to trošku i normálníí po takové delší odstávce.

Co neublíží, je novej palivovej filtr, vyčištěný vstřikovače, nová baterka, nový svíčky (správný), vyčištěný EGR a musí chodit.

Čidlo teploty motoru také zkontroluj, zda ukazuje správně. Většinou jsou dvojité a jeden sensor ve společném čidle je pro budíky a druhý pro ECU. Nebo jsou jako u Transportéru klidně dvě dvoupinová čidla. Nebo jednopinové čidlo pro obojí a jednotky si pak předávájí info o teplotě po CAN (budíky, motor -> to dělají Fabie 1,2).

Další mě zatím nenapadá.

xxx333
hodnocení

59kw, kód motoru nevím, je to ten bez turba, Golf V, 102tis najeto. Baterka původní, ale nikde nic nesvítí, baterka je zachovalá, nikde nic neteče, nezdá se mi, že by byla KO, golf je to z roku 2008. Servisak řekl sám, že bakterka ještě ujde, když měnil rozvody.
Zaráží mě ten kopec, na rovině se to nikdy nestalo, nebo maximálně se nastartovalo o 1-2s déle než normalne
Jediný co se mi kdysi stalo tak měsíc zpět, že jsem přeřadil omylem z 5 na 3, ale to asi nebude mít za ten vliv zadreny motor apod.?
xxx333
hodnocení

Co znamená to BUD? Jinak pro klid duše, rozbitý motor / zadreny, rozbitý myslím např. skončený, apod. To být nemůže?

BUD je kód motoru. Je na papírovém štítku s čárovým kódem poblíč víčka nalévání oleje shora na palstovém krytu rozvodů shora na motoru.

 

hodnocení

0x

Baterie je původní? Tedy 14let stará? Jak poznáš, že je v dobré kondici?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]