Nejste přihlášen/a.
Aby zjistili, co s tím je, co je potřeba vyměnit a kolik by to stálo, musejí na vašem autě pracovat. Mají pracovat zadarmo?
Blokuješ jim zvedák, takže najetí na zvedák, zvednutí, sundání kol, sundání bubnů, diagnostika stavu co je uvnitř a co s ehne a nehne, složení zpět, nasazení bubnů, kol, sundání zvedáku, vyparkování auta z dílny.
Cca hodina práce k ničemu.
1000kč je zcela vpořádku.
Za 500kč si možná lehnou pod auto na ulici a projedou s tím, že bez rozebrání dál nemohou tušit, což je logické.
Představ si, že tě odvezou sanitkou na ARO a tam zjistí, že jsi simulant.
Bude to zadarmo?
...
To jsou opravdu dosti blbé otázky, ale omluvá neznalost.
dabel, podle mě komplet. Nikdo totiž bubnovky nekontroluje a všichni to nechají dojít do nefunkčního stavu, kdy se mění vše...
doutnak, jestli to nějaký starý dědek bývalý traktorista z hospody udělá za flašku kdoví jak, potom jo
"Vyměnit lana" mi rozhodně nezní jako kompletní brzdy A tam nesedí ani cena, servis by totiž nahodil tak desítku
Holt ho borec vyhodnotil jako hejla tak zkusil lana za 7k...
Máš kotouče nebo buben?
V každém případě s tou cenou je pošli do hajzlu. 1k za zjištění závady jim bohužel zaplatit musíš. Pro příště, cena za zjištění závady se domlouvá předem.
Vyměnit lanovody je práce na hodinu a cena lanovodů (zadej přesně svoje auto):
Za ty prachy můžeš dát úplně nový zadní brzdy i s třmenama/ kotoučema...
kdo už to xkrat dělal a pamatuje si
Což se u servisu dá předpokládat U Focuse sedačku vyndavat opravdu nemusíš, jde to celý zespoda..jj gumid, když něco nechci dělat tak nahodim raketu, a když přesto kejvne tak to holt za ty prachy přežiju
6,5k za výmenu lanovodů je fakt "trochu dost", opravdu to je materiál pětikilo (dobrá, servis litr protože si připlácí za rozvoz 2x denně) a práce na hodinu...
@asd1 Vůbec nevíš nic o práci autoservisu. S největší pravděpodobností se nejedná jen o výměnu lanovodů, ale i o rozhýbání a výměnu kdečeho. Servis nemůže předběžnou cenu zvedat 3x za den, aby mu volal - jo tak to nebudou jen lanovody, ale i pakny - hleďte pakny nestačí, je potřeba i prasátka...
Těch šest a půl tisíce za repasi zadních brzd a výměnu lanovodů, aby to brzdilo, je realita. Když se mu to nelíbí, jeho problém. Servisy momentálně neví, co dřív. Jejich největší problém není shánět zákazníky, ale mechaniky...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.