Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Volkswagen Sharan nebo Octavie

Od: ala* odpovědí: 8 změna:

Dobrý den, řešíme doma dilema mezi těmito 2 auty.

Budeme kupovat samozřejmě ojeté, ale prověřené mechanickému(stav,ujeté km,apod.)

Máme 2 děti, do 2 let přibude 3dítě. Máme psy, potřebujeme hodně prostoru. Rádi jezdíme na výlety, apod. Hodně řešíme i spotřebu. Určitě chceme naftu, manuální převodovka. Já jsem pro Sharana, jsou to prý držáky, ale Octa má zase levné díly, apod. Jde mi i o bezpečnost. Můžete prosím napsat nějaké zkušenosti s těmito auty? Pro/Proti? Hraje velkou roli rok výroby a jaký je nejlepší? Děkuji za Vaše postřehy.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

6x
avatar mikihans
Vybíráte mezi dvěma úplně jinými vozy. Tři děti + psi z těchto dvou rozhodně Sharan, do Oktávky se nevejdete

 

hodnocení

4x
avatar ringo
Mně se to nechce moc rozebírat, ale jednoznačně Sharan.
ala*
hodnocení

A proč prosím Sharan? Alespoň hlavní důvody

Boční otvírání dveří a je mnohem větší. Vejde se pes, děti i návštěva. Nás tam jezdilo i 8.

panridic
Alhambra/Sharan nebo Galaxy, ten se dělal s němi společně do r. 2006, pak jel na vlastní triko.

 

xxx333
hodnocení

0x
Mám si dát zítra ovesnou kaší nebo vánočku?
Radši vánočku..Ale záleží,jestli máte rád rozinky.. některé rozinky mají pecičky a tak bych přes vánočkavertical zjistil,jestli tam vůbec jsou..anebo oslovit pekaře a zeptat se.Ovesná kaše je dobrá na trávení..Ale jestli nemáte s trávením problémy,tak nevím.. Možná do dvou let byste mohl mít problémy..Tak si dejte oboje a máte to;)

 

hodnocení

0x
Když jsem vybíral rodinné auto, tak Sharan byl mezi adepty. Toto jsou moje zápisky k němu:
Volkswagen Sharan
- do 07/2015 starší generace motoru 2.0TDI (EA189)
○ potíže s pohonem olejového čerpadla přes unašeč vyvažovací hřídele
- novější verze motoru EA288 (od 07/2015)
○ 110kW a 135kW
○ zjednodušená konstrukce, nemá vířivé klapky v sání či složitější piezoelektrické vstřikovače
○ jednodušší a levnější elektromagnetické vstřikovače
○ spolehlivější EGR (bere plyny až za filtrem pevných částic)
- možné problémy:
○ adaptivní podvozek - mohou potrápit opotřebované tlumiče DCC, které stojí 4500,-Kč/ks na zadní a 5500,-Kč/ks na přední nápravu. Standardní podvozek má tlumiče citelně levnější, vejdete se do 1500,-/ks
○ TSI nebrat ani zadarmo :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]