Nejste přihlášen/a.
Před necelými dvěma lety jsem ojeté auto (Škoda Yeti 2014 benzín) kupoval v AutoEsa a naštěstí v super stavu (předchozí majitel důchodce, který najel jen 15 000 km ve městě) a bez skrytých vad (dle technika, který ho pro mě kontroloval). Auto navíc za poplatek (2 000 Kč) převezli z Hradce Králové do Prahy, takže jsem ani nemusel jezdit nikam daleko a vyřídili i přepsání v registru. Jediné, co dost vázlo, byla komunikace s personálem při papírování...
Souhlas s @jk2021 až na maličkost. Ten poplatek/záloha 2.000Kč je vratný pokud si převezené auto následně koupíte. Mně ho přivezli Brno - K. Vary a po koupi zálohu vrátili.
Ovšem vnitřní komunikace v AutoEsa je katastrofa (mezi Prahou a K.V.), naopak komunikace s K.V. personálem na solidní úrovni.
muj čistě osobní názor - snažte se vyhnout nákupu od jakýkoliv firmy mající něco společnýho s autama (bazar, servis), kupujte radši od soukromejch osob - majitelů-provozovatelů - u nich je podle mě menší pravděpodobnost, že narazíte na nesolidnější jednání, nevýhodnou nabídku než u firmy (třeba i maličký); u toho běžnýho majitele-provozovatele líp odhadnete z komunikace, jak na tom auto asi bude
(mám jen pár zkušeností s vozama na nejnižší cenový hladině, možná ve vyšších kategoriích ojetin by to třeba mohlo bejt jiný, ale to bych se divil - proč?, samozřejmě moje nevelký zkušenosti nemusej bejt relevantní, ale hlubší logiku v nich vidim - běžnej člověk vás natáhne s menší pravděpodobností než někdo, kdo se tim víceméně živí..., ten se s nějakym humanismem, poctivou otevřeností moc mazat nebude, ten bude automaticky umět ject na svuj zisku, max. možnou výhodu...)
Ono je to skoro jedno. Soukromé inzeráty jsou z 90% černé bazary. Buď k němu přijedete a má na dvoře 5 aut, nebo si schůzku dohodne jinde. To poznáte tak, že přijedete o 10 min dřív a je tam jen jeho babička a říká "on hned přijede". Taky není na škodu se podívat na ostatní inzeráty prodávajícího, pokud to web umožňuje. Oficiální i černé bazary jsou co do ceny i kvality hodně podobné.
Zásadní je umět odlišit šrot od použitelnýho auta, v ČR jak v bazarech tak u privatu je šrotu tak 90%. V bazaru si přihodí klidně desítky tisíc za naleštění = u privatu to je o tohle levnější.
Většina aut má zásadní vady, po bouračce, shnilý, totálně vytlučenej podvozek, motor těsně před smrtí apod. = koupíš zdánliv výhodně a pak zjhistíš že do toho buď nasypeš desítky tisíc nebo nejezdíš. Pokud tohle neumíš najít tak je to loterie. Hodně pomůže požadavek zajet na STK a udělat komplet emise + technickou s tim že pokud projde platí kupunící, pokud neprojde tak on. - pokud prodávající ví o vadách tak odmítne a víš že máš hledat jiný auto. Pokud má za to že auto je OK tak tak souhlasí, když se něco najde tak sleva za opravu atd. Pozor na spřátelenou STK kde se znaj a pustí to, ovšem u emisí to dnes už tak lehce nejde, obbzvlášť když mu u auta stojí člověk kterýho nezná.
Obecně technicky líp na tom jsou auta ze západu od nás, ovšem zase tam je dovoz (ten ale vyjde levněji než marže bazaru)
Proč hmatatelný?
Když budeš v bolestech se zuby a budeš na poslední chvíli hledat doktora, tak ti bude fuk, co se o něm píše v negativech? Riskneš to a uvidí se, kdyžtak budeš hmatatelně ve větších bolestech a můžeš referovat sám, že?
Otázkou je, koho přesvědčích a kdo se další napálí nebo bude taková jistá jednání akcepovat.
Mě stačilo, jak jsem ho dlouhodobě sledoval na youtube kanálu. Z něj přímo ta arogance číší. Kubrt je daleko víc vpohodě a má víc lidí v týmu a vybírá lepší kusy.
Drahoš je vychcoš. Dřív provozoval pseudoreklamku. Už kvůli jeho povýšenému macho přístupu bych se mu vyhnul. Dokonce snad i seděl. O jeho poctivosti vzniklo
Přesně tak. Seděl za zcizení peněz když dělal ve Škodovce. Sám se tím i chlubil, že to bylo jinak, že to na chudáka hodili,...
Od takového člověka pryč.
Jasně, i zákaznící se chovají kdovíjak a na takové platí bič. Ovšem nedělá to dobré světlo a proto bych volil jinde. To, že byl odsouzen řekl mimo jiné v jednom videu on sám nedávno.
Neberu to jako útok. Klidně se může rozvíjet debata.
AAA taky nemají dobrou pověst a jsou zákazníci, kteří jsou nadmíru spokojení. Možná proto, že koupili dražší auto s menším nájezdem a nekupovali staré ojete ze stočenýma km.
Autobazar Auto ESA tvrdil, že všechna auta jsou kompletně nezávisle prověřena ověřovací společností Cebia, ale ta tvrdí, že to není pravda a autobazar si nekupuje informace o poškození vozidel ze zahraničí. Cebia analyzuje historii vozů z velkého množství dat ze servisů a pojišťoven v tuzemsku i zahraničí a varuje před možným stočeným tachometrem. Autobazar Auto ESA byl vypovězen ze smlouvy s Cebia a jednají o dalším postupu. Prodávali auta se zavádějícím ověřením od Cebia Když si motorista vybírá v bazaru ojetý vůz, je třeba, aby si ještě ověřoval, že certifikace, kterou mu prodejce předkládá, je opravdu taková, jak bylo avizováno. "Kompletně nezávisle zkontrolováno. Všechny vozy mají prověření od Cebia," hlásalo v posledních týdnech sdělení pražského autobazaru Auto ESA na jeho stránkách. Jenže to nebyla tak docela pravda. "Nenakupují od nás informace o poškození vozidel ze zahraničí. Může se tak stát, že si klient u nich koupí auto s jejich sedmihvězdičkovým certifikátem, který ale není od Cebia. Pak si kupující zadá dotaz u nás a zjistí, že auto bylo před deseti měsíci v Belgii havarované a pojišťovna vyhodnotila poškození vozidla jako totální havárii," sdělil Právu ředitel Cebia Martin Pajer. Nezávislá a respektovaná ověřovací společnost Cebia analyzuje historii vozu z velkého množství dat ze servisů a pojišťoven v tuzemsku i zahraničí. Data obsahují záznamy o opravách, kontrolách na STK, fotografie a popisy z nehod či případně předchozí bazarové prodeje vozu. Když systém vyhodnotí například propad v křivce najetých kilometrů, už varuje před možným stočeným tachometrem. Cebia v reakci na tvrzení Auto ESA vypověděla autobazaru smlouvu a nyní obě strany jednají, jak dál. Výpisy dodává více stran, tvrdí bazar "Jejich kampaň je zčásti klamavá. Slogan, který v ESA nasadili, je kopie toho, co má autobazar AAA, ale ten všechna auta opravdu prověřuje a na internetu ke každému autu vystavuje skutečný certifikát od nás," dodal Pajer. Ředitel marketingu Auto ESA Filip Kučera ve vyjádření pro Právo odmítl, že by sdělení bazaru o kompletním nezávislém prověření všech vozů bylo klamné. Podle něho si bazar ani nemůže dovolit podceňovat prověření, protože auta vykupuje do svého vlastnictví. Jeho vozy podle Kučery mají i výpis z ministerstva dopravy a ověření firmou ASG. Podnět na Auto ESA obdržela také Česká obchodní inspekce.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.