Klidně ti můžu na autě vyměnit lambdy, katalyzátor a v ECU načíst readness. Pak udělat emise a STK. Následně si nové díly vymontovat a vrátit tam ty střepy, se kterými další STK neuděláš.
A nebo mám auto v kondici a STK před prodejem udělám jako benefit bezproblémového auta.
No a teď si vyber.
Proto pokud tomu nerizumíš, ber si mechanika ke koupi auta. Nejlépe znalce dané značky a autoelektrikáře či karosáře.
Ne Frantu z hospody co sleduje automagazíny a je chytrej jak brouk pytlík.
Tak kdybych se měl rozhodovat mezi dvěma stejnými auty za stejné peníze, z nichž jedno bude mít čerstvě absolvovanou TK, určitě bych si vybral to. Ale pro vás je to investice další dva tisíce.
Ideální je domluvit se že se technická udělá při koupi před kupujícím a když se na koupi dohodnete, plati kupující když neprojde tak prodejce. Samozřejmě nemůžeš vyloučit že se prodávající s technikem nezná a nedomluvil se předem ale alespoň víš že z auta po technické nic nevykuchal.
Ne, čerstvě po STK může být i kasička, která se týden po koupi totálně vysype, protože kontrolují jen čísla motoru a karoserie, správný typ kol a pneumatik, emise a pár základních věcí, které mají vliv na bezpečnost. Není to důkladná prohlídka vozu před koupí.
Musíte počítat s tím, že to auto někdo protáhl STK přes známost. Prodejců, kteří auta přeprodávají, se to týká dvojnásob. Tedy je to ostarost méně, ale vůbec to nezaručuje bezproblémový stav auta, ani to, že byste s ním poctivou STK prošel..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.