Nejste přihlášen/a.
Měnil sem svíčky na autě a napadlo mě se podívat malou kamerkou na písty. A to sem neměl dělat.
Jelikož na mě vykouklo tohle. Ty "bronzově"zbarvené části na pístu. To je normální? Asi ne.
Jinak auto Fabia 1.4 16V 2004, Spotřeba oleje asi 1L na 10000 Km
Celé video tady. uloz.to/...
Mohl by ses použít jako pokusnej králík jestli VIF funguje mimo laboratoř i na tohle... Teoreticky by to po pár nádržích mělo vypadat líp a i by měla jít dolu spotřeba, zklidnit se volnoběh atd.
Nic divnýho, v dnešních benzínech je všelicos a fialovej karbon mě neudivuje..
VIF nemá vůbec žádný vliv na odstranění karboru na pístech. Použití rozprášené vody do sání už vliv má a dost podstatný.
Vyzkoušeno.
Hlavně vidím karbon. Já na motoru, kde jsem měl dělat těsnění pod hlavou vyskoušel metodu vody do sání.
Po troškách rozprašuješ vodu z postřikovače do sání a zvedáš u toho otáčky motoru (voda to dusí).
Funguje to pak díky kompresi ve válcích jako praní čistič pod vysokým tlakem.
Motor jsem měl po rozebrání krásně čistý.
Podobně je i čistý válec, kam teče voda vadným těsněním.
Není to tedy nějaká novinka.
Přelitím se dost namáhají rozvody na kmitání a mohou skočit, takže opatrně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.