Dobrý den Při brzdění mi jakoby klepe do pedálu že to vibruje lehce.. kamarád říká že vyměnit kotouče co myslíte vy? Jeden jsem fotil před 2 měsíci jsou na něm takový mapy nebo to nevadí? Díky info
Ocelákem očistit náboj, na který se kotouč přikládá a ideálně ho stříknout měděnou vazelínou ve spreji. Pochopitelně dosedací plochu náboje. Ne brzdnou plochu kotouče. A namazat měděnkou i závity pro šrouby.
Většinou to dělá házivost samotného kotouče. S pomocí mikrometru (úchylkoměru) a magnetického držáku změřte rozdíl v při ručním otáčení očištěným kotoučem. Podle typu auta je povoleno 0,03 - cca 0,15mm. Pokud není kotouč moc zeslabený, lze jej na soustruhu v přípravku ještě orovnat.
Nemusí házet, ale pokud je plocha napálená, tak na tom místě mění tření a není tedy tření kotouče rovnoměrné. Tedy proklouzne, přibrzdí, proklouzne taky dělá ten pocit kopání.
Teď mě napadlo,jestli nebyl pán nedávno v pneuservisu nebo servisu,kde byly dole kola.Mohli ošmatlat kotouč..kotouče mastnýma rukama a pak by to dělalo co píše Gumidek.Mě v jednom pneuservisu sami iniciativně stříkali na "náboje" tu měděnou pastu a zaflákali solidně i kotouče.Trochu jsem si to utřel než nasadili kola,ale stejně to pak takhle kopalo.
Těm mapám se nevyhnete.. Stačí,aby pořádně zapršelo a pak auto stálo 14dní..Orezne to fest.Anebo auto nechat stát v zimě delší dobu.. Typický problém svátečních jezdců nebo aut v bazaru,kde stojí měsíce bez pohybu
To je daň za alu kola,kde je vidět celý kotouč skrz loukotě.. Plecháče nemají takové díry a s poklicema se tam dostane vody minimum..Nebo to alespoň není vidět a tak to člověka tolik nese*e
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.