Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Otáčky + kontrolka

Od: slavo® odpovědí: 10 změna:

1 - Pokud popojíždím z kopce na neutrál, tak pokud stojím tak volnoběžné otáčky jsou cca 750, ale pokud pustím brzdu, tak volnoběžné otáčky se zvýší na cca 800-850 bez přidání plynu - pokud zase zastavím zase klesnou - jedná se o prohřátý motor - proč tomu tak je?

2 - Po zapnutí zapalování se rozsvítí všechny kontrolky a pak zůstanou svítit jen ty co mají svítit při zapnutém zapalování a stojícím motoru.

Ale při startu se na chvíli rozsvítí kontrolka ABS - proč?

vozidlo asi není důležité, ale jinak je to jedničková fabie

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
Taky jsem nad tím dumal a je to něco s podtlakem.Při brzdění posilovač spotřebovává podtlak a volnoběh je mimo jiné řízen i tím podtlakem..Motor si sám přidá.Dělá to i alternátor.Např..motor běží bez spotřebičů na určitý volnoběh a když zapnete např.světla,tak si motor mírně přidá, protože se zatížil alternátor a tím pádem má větší odpor.Hodně znát to bylo na Hyundaích, které jsem měl..Lantra,Accent...

 

hodnocení

0x

Při vadné baterce jednotka ABS může resetovat a načíst znovu. Proto opožděně svítí.

Nekupuj si malé akumulátory s malou kapacitou. Ve Fabii je elektroservo a dost žere (cca 20-40A) a altíky mají vesměs 70A a těch 70A rozhodně na volnoběh nedají (spíš 20A)

olg

Altik ve fabii1 ma klidne i pres 120A ;)

Měly všechny Fabie 1 elektrické servo? Nebo jen servočerpadlo?
olg

No v ridici jednotce F1 sis mohl nastavit, s jakou razanci ma posilovat :)

Kazdopadne na dorazech pohadinaly svetla, takze to melo velky velky prikon...

I na F2 a roomsteru to můžeš kodováním měnit.

Doutnak, všechny fabie pouze elektroservo (elektročerpadlo a hydrořízení) jinak pouze junior bez posilovače.

Fabii jsem nikdy neměl.Myslel jsem, že tam byla klasika s čerpadlem na řemen..U těch prvních verzí.1,4mpi

Čerpadlo s řemenem měla Octavia a Felicia.

 

olg
hodnocení

0x

1 - proc popojizdis na neutral, dej volnobeh a brzdi motorem

2 - auto dulezite je, uved generaci, vybavu a motorizaci

Nahledni i do manualu, napriklad problem s motorem byl nekdy signalizovan kontrolkou zhaveni apod. Pokud chyba zmizi, tak to neres anebo nacti pamet zavad Vagem. Tim se daji seridit i volnobezne otacky, aby auto nevibrovalo.

hodnocení

ad1 - takže při zastavení kromě šlápnutí na brzdu stisknout i spojku a případně vyřadit. A při rozjetí zařadit jedničku a pustit částečně spojku a pořed vyřadit a to dělat každých 5 - 10 m. začnu se rozjíždět a hned zastavuji.

Asi myslíš, že mám automat - nemám mám manuál.

ad 2 - fabie 2001 classic, , motorizace 1,4 Mpi.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]