Nejste přihlášen/a.
Tak teoreticky je to divné, neboť přední brzdy poberou cca 60% a zadní cca 40%... Ale jak píšeš, tak přední jsou chlazené a zadní nechlazené... Tak bych to vůbec neřešil, teď záleží tedy pokud nejsou již zabarveny žárem do fiala, což jsem pochopil že ne... Pokud jdou volně obě zadní kola, tak není co řešit... Připomíná mi to za každou cenu najít nějakou nemoc u zdravého člověka...
Neni to divný vůbec, tam nejde o ohřev při brzdění, ale o ohřev při jízdě v odbržděným stavu. Desky jedou po kotouči a stačí i lehký dotyk a hřeje se to.
To teplo má původ ve spáleným palivu, takže řešit to smysl má, zbytečný ohřev brzd musíš zaplatit :D
Něco se tam hůř vrací, možná to je i vlastnost zadní brzdy u danýho auta..
Brzda v top stavu = když to zvedneš a rukou roztočíš kolo, tak udělá pět otoček než se zastaví. Pokud míň, tak tam něco neni ideál, od čepů třmenu přes zkamenělý těsnění pístku po samostav ručky (často tuhne hřídel ovládací páky ručky, zatuhlý lanovody apod.) Může to být i ložisko, ale to hřeje od ložiska a ne od kotouče, tj. náboj by byl teplejší než kotouč.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.