Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
potřebuji pořídit starší alespoň šesti místné auto nejlépe do 50 000,- max 70 000,- na benzín.
Mrknul jsem na Sauto a našel například Opel Zafira a Ford Galaxy cca rok výroby 2001. Ten Ford se mi celkem líbí. Problém je žá já o sedmimístných vozidlech nic nevím. Máte s nějakými staršími sedmimístnými vozidly zkušenosti? Co byste mi případně doporučili?
Předem děkuji za jakékoliv odpovědi
Galaxy jsem provozoval dvě a technicky nebyl problém, byla to fajn auta. Jenže o první jsem přišel bouračkou, totálka, druhou jsem po roce vracel původnímu majiteli, byl příliš kreativní, pokud šlo o legislativu.... Sháněl jsem další, jenže to už byly v nabídce jen dvojkové a ty měly špatnou pověst, sypala se elektronika. Motory osvědčené 1,9tdi. Na Zafiru jsem se díval také, ale to mi rozmluvil synovec, důvod už nevím, tuším něco s motory.
Děkuji za informace. To nevím že má Zafira něco s motorem ale četl jsem něco o tom, že možná převodovka najede jen 200/300 tis. Ovšem my najezdíme cca 7 000 ročně, takže by snad vydržela dlouho.
Ještě mě napadá starší dačie logan 7 mistná
.
Galaxy v benzínu bude pravdepodobne 2 liter a tie s tak ťažkým autom radi žerú. V nafte si vezmu cca 6-7 litrov. Pozrite si na to skoro isté u Sharana alebo Seat Alhambra,po roku 2000 tam už dávali motory v nafte čo šli do Octáviek,len pod iným kódom. U tak starých aut počitajte s nájazdom cez 500 000 km.
Máte pravdu. Divil jsem se že jsem nenašel nějaký Galaxy pod 2.0. Takže menší se nedělaly? Do nafty se bojím jít, protože tím moc nejezdíme. Turbo je drahá položka. Beru to tak že nafta se hodí jen pro někoho kdo hodně jezdí. Pokud to teda není omyl.
V benzínu myslím,že nie. V benzínu vtedy bol opel Zafíra, boli 1,6 a 1,8,spotreba okolo 8l. Na tie dieseli stojí turbo po repasu cca 250 € a nové cca 500€ a dá vám určite 300 000 km,pri normálnej prevádzke. Tieto auta majú aj nezávislé kúrenie a tak ak je funkčné,tak auto vytopí aj pri krátkych jazdach. Ja sám mám Seat Alhambru 1,9TDI a lietam len okolo domu a pohoda. Rozdiel medzi Alhambrou a zafírou je ten,že alhambra ak je 7 miestná,tak má všetky sedačky plnohodnotné,u Zafíry su dve zadné,tak pre deti.
Nad tím jsme přemýšleli taky. Tak jsem koukal na novou 7 mist Dacii Doger(nebo jak se jmenovala), ale to by bylo 510 000,-. Já ale těmto moderním autům napěchovaným elektronikou, nevěřím a moderní nepotřebujeme. Spíš bych rád aby to mělo levný díly a nemusel na to mít havarijní. Což stará auta předpokládám mají. Teď máme Fabii 2001 (1.4) a to auto za šest let provozu kouslo na servisu cca 11 000,- + dva výměna oleje. Za normálních okolností bych si ji dál nechal, ale budeme mít čtvrtého mrňouse a vozit ho v kufru mi nepřijde moudré :D.
No on bude problém v tom, že elektronikou jsou napěchovaná auta +/- od roku 2000. Takže pokud bude na dvacetileté ojetině něco zlobit, nejspíš to bude elektronika.
Já takhle před 4 lety nechal sešrotovat auto z roku 2000. Motoricky naprosto v pořádku, bez koroze, ale začala zlobit elektronika. Něco se dalo vyřešit, ale postupně se to dostalo do fáze, kdy už to nešlo a cena opravy by se nevyplatila. Takže jsem se ho s velkou lítostí nakonec musel zbavit.
S tím bych úplně nesouhlasil. Lepší koupit jim něco na chleba, než jezdit v moderním autě, kterým stejně moc nejezdíme.
Dacia Jogger (7 míst) začíná na ceně 396 500,- Kč, reaguji na komentář.
Připlatil bych si o minimálně 100 tisíc víc a sáhl po Peugeotu 5008, pohodlné prostorné auto, nafty 1.6 a 2.0 bez problému... Je jedno, jaká auta zmiňujete, jsou to více než 20 let vylítané staré vrány a může se pokazit cokoliv. Přidejte více peněz, zda-li to teda fin. situace dovolí.
Neurazil, ale pobavil.
Dotaz:shanim ojete auto do 50t. Odpoved:Pokud Vam financni situace dovoli, tak prihodte 1000% a kupte si jine, nove...
Dobrý den,
pokud zájem trvá. Aktuálě prodávám Zafiru, r. 2000, 222 tis. km. Auto je v pohodě a je mně líto ho dát do šrotu, takžé za symbolickou cenu 15 tis. Kč.
Aktuálně mám Citroen C8 (odpovídá to jakémusi Peugeotu a Fiatu ale typy nevím). Rok 2006, před rokem a půl jsem za něj dal 80 tisíc, letos mne stál balík na výměně spojky a přední nápravě - vše bylo zarezlé a tak se s tím mechanik drbal týden. Motorizace je samozřejmě benzín+LPG. Jinak to má mouchy všech starších Citroenů - problémy s kontakty a kabely. Jo - a nemám tam tu třetí řadu sedadel, kupoval jsem to proto že často jezdíme na cesty a bereme sebou známé tak aby se tam vešla zavazadla.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.