Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Leon MK1 1.6i - - padá pedál - -

Od: rhadley® odpovědí: 8 změna:
Zdravím, mám takový problém s brzdami u Leona ročníku 2000 .. Pada mi pedál u brzdy.. tak jsem to všude odvzdušnil a vzduch nikde není .. tak jsem objednal hlavní brzdový válec a ze začátku se to zdálo v pohodě, ale po chvíli to zase začlo padat .. Už si s tím nevím absolutně rady. Děkuji moc za rady.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar dabel
Dve možnosti :
Odvzdušnit pomocí diagnostiky
Nebo u mě zabral postup :
1- jeden vystup z bzrdovýho válce
2-druhej vystup z brzdovýho valce
3-jeden vstup do abs
4-druhej vstup do abs
5-postupně všechny výstupy z abs
6-jednotlivá kola- PZ,LZ,PP,LP
Styl jeden šlape a drží pedál druhej odvzdušnuje
Na to. Abs povolit matku až kapalina pobleje závitem čistá bez pěny a bublin
Jinak u koncernu je normální že pokud stojíš na místě s natočeným motorem a stojíš na brzdě pedal de pomalu k podlaze
hodnocení

Mám VAG .. Jakej je tam postup u toho odzvdusnovani?

Ve VAGu test akčních členů v ABS. Projde ti jednotlivá kola.

Ještě mě napadá v zadu bubnová brzda, pokud je a blbne samostav. Pak má pedál dlouhý chod. A nebo vadný zátěžový regulátor na zadní nápravě brzd, pokud je osazen, ale s ABS tam asi nebude.

hodnocení

Vzadu mám kotouče no ..

Dabel ti dal velmi pěkný návod:

Ovzdušňování brzdových systémů s ABS Jako první uvolníme ruční brzdu, povypínáme všechny spotřebiče v autě jako např. autoradio, vyhřívání sedadel, ventilátor topení, vnitřní osvětlení atd. Skontrolujeme stav hladniny brzdové kapaliny popř. Ji doplníme podle potřeby. Postup při ovzdušnení pomocí diagnostického programu VagCom (VCDS): 1.Připojíme kabel do diagnostické zásuvky. 2.Zapneme zapalování 3.Zapneme diagnostický program VCDS 4.Připojíme se do ŘJ 03 – brzdy 5.Po navázání komunikace vybereme 04 - základní nastavení 6.Zvolíme kanál 001 a stiskneme START! 7.Dále postupujeme dle instrukcí 8.Stlačíme brzdový pedál a držíme ho. Po chvíli začne "vrčet” čerpadlo ABS a pedál začne stoupat nahoru resp. Začne tlačit proti noze (pedál držíme pořád stlačený) 9.Program nás vyzve, abychom uvolnili brzdový pedál. Druhá osoba na ovzdušňovací ventil navleče průsvitnou hadičku, volný konec hadičky dáme do nějaké plastové nádoby, aby nám nevytekla vytlačená brzdová kapalina nazem, a uvolní ho. Ovzdušňovací šroub uvolní pouze na jedné straně! Např. Na pravé přední. 10.Klikneme na tlačitko "ZAP/VYP/dalsi". Ovzdušňovací šroub máme stále povolený. 11.Program nás vyzve, abychom asi 10 sekund počkali. Během těchto 10sekund se znovu rozběhne čerpadlo ABS. (ovzdušňovák je stále povolení) 12.V této chvíli nás program vyzve abychom 10krát stlačili a uvolnili brzdový pedál. Druhá osoba sleduje zda po čas stlačení brzdového pedálu jsou vidět v hadičce bublinky. Při posledním stlačení držíme pedál stlačený dolů až do té doby, než druhá osoba dotáhne ovzdušňovací šroub. Následně uvolníme brzdový pedál. 13.Po předchozí proceduře zkontrolujeme stav brzdové kapaliny popř. Ji doplníme, následně klikneme znovu na tlačítko "ZAP/VYP/dalsi". 14.V následujícím kroku se opakuje procedura v bodech 8 až 13, s jediným rozdílem že druhá osoba povolí a následně dotáhne ovzdušňovací šroub na dalším kole. 15.Následně se můžeme odpojit od ŘJ ABS. Tímto celá procedůra končí a brzdový systém máme nyní ovzdušněný.

tady toto je z Dieselpower. radek

 

09.03.22 09:27
hodnocení

0x

ABS má?

hodnocení

Jojo ABS to má.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]