Zdravíčko, jdu jsem s dotazem, jak nejlépe začít s tuningem auta? Myslím to tak co na autě vylepšit a co ne. Jestli už má někdo větší zkušenosti. Předem díky za vaše odpovědi
To je jednoduche. zacal bych kovanymi pisty od wiseca (cenu dohledas na netu), pak bych snizil hlavu, zvetsil saci a vyfukove kanaly. Pak bych samozrejme nasadil poradne ostre vacky, k nim poradne pruziny na ventily. Krmil bych to pri nejmensim Webrama, vyplachoval poradnyma nerezovyma svodama 4 do jednoho. Odlehceny setrvak s keramickou spojkou. Pak zjistits, ze podvozek to nedava. Ale to az, bys poradne odladil motor. Takze, samosvorny diferencial. Poradny stavitelny podvozek. Dopredu prinejmensim 6ti pistkove radialni brzdy s drazkovanymi kotouci. To staci pro zacatek ne? Nejake dalsi napady?
milten
Zase tak to do "extrému" zacházet ještě nebudu :D, měl jsem spíše namysli vizuální tuning auta...
petrovic
Tak to si myslel spis TUZING ne? V tomto neporadim. Ja auta jen opravdu ladim.
Jediný tuning je doplnění výbavy (mlhovky, palubní počítače, lepší sedačky s origo modelu, kožený paket, alcantara, světlý interiér, třížárovkové světlo, popř světlo i v zadu nad zadní sesadla, centrál, alarm,...).
Jestli si myslíš na mračítka, alu kola, lemy, křídla,... tak to je TUZING hnus.
Vždyť to už je neprodejná plečka. Hodnota starého železa. Ovšem když jsme byli mladí, taky jsme vymýšleli nesmysly a dávali na auta všelijaké ptákoviny. Teď se tomu už jen směji. Ale je fakt, že auto po zásahu tunerem je k nepotřebě a neprodejný.
Jestli je to uloženka po dědkovi, tak bych to plečkou nenazval, dokud nezasáhne tuner a pokud vycházíme s faktu, že je to plečka z roku 1996 a najeto 250tkm a víc, tak plný souhlas.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.